Rahel pritisk na zavorni pedal hkrati aktivira regulator zavorne sile, ABS in glavni zavorni cilinder. Sila se bistevo ojača v zavornem valju in je prenešena da zavornih oblog, ki se nahajajo na zavornih diskih, ki so vedno pod stresom, zato se lahko hitro obrabijo. Drgnenje in toplota ogrožata zavorni sistem.
Funkcija filtorv je vodenje HEPA in vode proč od delov motorja. Notranjost vašega avtomobila tako ostane brez delcev in cvetnega prahu, zahvaljujoč filtru kabine. Oljni filtri zmanjšajo obrabo motorja, medtem ko hidravlični filtri zagotovijo, da imajo zavore in sklopka dovolj pritiska. Filtri goriva in zraka so odgovorni za ohranjanje mešanice zraka in bencina čiste.
Štartni vžig, ki sproži izgorevanje se ustvari v vžigalni tuljavi. Iskra skače med elektrodama in svečko. Vžigalne kable in distributerje je običajno mogoče najti vmes. Vsi deli so opremljeni z upori, saj pride do posredovanja visoke napetost. Z upori se izognemo elektrostatični razelektritvi.
Krmilni sistem vpliva na podvozje in kolesa. Vpliva tudi na dele karoserije, ki naj ne bi vibrirali med krmiljenjem. Servo volan in krmilni mehanizem zagotovi nemoteno delovanje vezi. Je zavarovan z vezjo, stabilizatorjem, obesmi in drugimi elementi.
Vzmetenje uravnava širjenje vibracij, in to ne le v suspenziji opornikov. Vzmetenje koles namreč deluje skupaj z amortizerji, vezmi, gredjo, jermenom in ležaji, medtem ko zatira zvijanje telesa. Vse to priporore k življenjski dobi krmilnega sistema in zagotavlja popoln nadzor nad krmiljenjem.
Širjanje navora poteka preko ročične gredi po izgorevanju v motorju. Pogonski jermen se ukvarja z usklajevanjem pasov in jermenice v podvozju, skupaj z vsemi pomožnimi enotami. To vodi k zategovanju pasov in obrabljanja, zato je te pasove potrebno redno menjati.
Elektronika omogoča neprekinjeno ostljavo brez prekinitev delovanja. Temu sledi še delovanje alternatorrja, dobava vžigalne tuljave, oljne črpalke, senzorji in brisalci z brisalim motorjem. Dodatno udobje, ki ga prinašajo okna na električno odpiranje, centralno zaklepanje in obratovalni elementi, so mogoči povsem zaradi elektronike.
Brisalce sestavlja sistem za brisanje vezi, brisalec in večslojne brisalne gume. Hitrost in periodičnost brisanja določi brisalni motor. Še posebej dovzetna za obrabo je guma, ki jo je treba v celoti zamenjati na letni osnovi, skupaj z brisalcem. Šobe za pranje običajno zdržijo za celotno življenjsko dobo avtomobila.
Sklopka je potreba za prenos navora iz motorja do koles in za uskladitev le-tega, saj se preko nje prenaša navor. Osi gredi in spoji zagotavljajo dobavo do osi in koles, kjer je sila hkrati preusmerjena.
Karoserija, torej okvir za avto, ni mogoče obravnavati neodvisno od podvozja in pogonskega sistema. Stabilizirani elementi so povezani z amortizerji, vzmetenjem, osi sklepov in podpornih delov, kot so krmiljenje. Na ta način se okvir ne zvije in vibracije širijo minimalno.
Diesel ali bencin je varno shranjen v zadnjem delu avtomobila, in sicer za stransko steno rezervoarja za gorivo. V tej posodi je tudi črpalka za gorivo. Sistem je povezan z ventilom preko varnih kablov in cevi, ki dostavljajo gorivo preko filtra za gorivo, vse z namenom preprečitve morebitnega onesnaženja.
Popolna notranja oprema je danes pogosto na voljo v vseh kompaktnih avtomobilih. Le-ta vključuje oblazinjene sedeže, električni pomik stekel, nastavljiva zunanja ogledala, preproge v obeh potniških in tovornih prostorih, kot tudi vse nadzorne elemente za gretje, svetlobo in klimo. Izvedba notranje opreme se razlikuje po srednjem in višjem razredu.
Sklopka je potreba za prenos navora iz motorja do koles in za uskladitev le-tega, saj se preko nje prenaša navor. Osi gredi in spoji zagotavljajo dobavo do osi in koles, kjer je sila hkrati preusmerjena.
Potniška kabina se lahko takoj in z majno porabo ohladi zahvaljujoč klimatski napravi, saj je moč potrebno preusmeriti samo preko kompresorja. Med kroženjem zraka hladilna tekočina prehaja skozi dinamični ventil in opravlja izmenjavo toplotih procesov (kot tudi razvlaževanje v namen čiščenja) brez uporabe kakršnekoli zunanje energije.
Vodno hlajenje in ogrevanje delujeta preko toplotnih izmenjevalcev, ki porabljajo majhno količino energije. Hladilnik vode prenaša svojo toploto v zrak, ki se lahko prenaša s segrevanjem. Moč je potrebno dostaviti preko ventilatorjev in notranjega puhala. Ta tehnologija pomaga tudi pri kroženju olja.
Izpušni plini se zbirajo, so očiščeni in pridušeni v izpušnem sistemu. Katalizator spreminja sestavo, medtem ko dušilec sprejema pritisk iz izpušnega sistema in zmanjšuje hrup. Senzorji izpušnih kolektorjev so odgovorni za boljšo mešanico goriva in zraka, ki je dostavljena do motorja.
Tlačne cevi so elastične, ter toplotno in kemično odporne. Cevi so narejene iz gume z vložki, včasih pa tudi iz plastike ali silikona. Te cevi so povezane z vodno črpalko, glavnim zavornim valjem, sklopko in servo črpalko, in se komaj obrabijo.