00#
60-5624

Alternator za tvoj avto

Izberite svoje vozilo
Iskanje
Alternator najboljša možna kakovost vsakega posameznega izdelka

Alternator od izbranih in vodilnih proizvajalcev

  • BOSCH Alternator izkušnje
  • FEBI BILSTEIN Alternator izkušnje
  • MAPCO Alternator izkušnje
  • VALEO Alternator izkušnje
  • SWAG Alternator izkušnje
  • JP GROUP Alternator izkušnje
  • HELLA Alternator izkušnje
  • JAPANPARTS Alternator izkušnje
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj DENSO Alternator
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj MAHLE ORIGINAL Alternator
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj MEAT & DORIA Alternator
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj VEMO Alternator
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj BLUE PRINT Alternator
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj HERTH+BUSS JAKOPARTS Alternator
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj MAGNETI MARELLI Alternator
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj ERA Alternator
  • BUGIAD
  • NIPPARTS
  • LAUBER
  • ASHIKA

Pokvarjen Alternator? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo

Dinamo ali alternator ustvarja električno energijo, potrebno za avto. Do nedavnega je bilo v avtu samo nekaj električnih naprav: luči, vžig, zaganjač, hupa in radio so bili edina oprema, ki je potrebovala električno energijo. Danes je popolnoma drugačna. Povečano potreba je privedla do sprememb v zasnovi alterantorja.

Konstrukcija alternatorja

Alternator je sestavljen iz naslednjih komponent:

  • rotor
  • stator
  • pokrov
  • torni obroč
  • ležaja
  • pogona

Rotor je vrtljiva gred s tremi ali štirimi tuljavami. Poganja se ga z jermenico v statorju in je sestavljen iz bakrenih tuljav. Te komponente ustvarijo magnetna polja. Ta tekoča polja ustvarjajo električno energijo, ki se tvori v rotorju in se prenaša na bakren obroček. Nasproti sta dva ogljikovega zatiča, ki povezujeta elektrone.
Karbonski zatiči ali ogljikove ščetke prenašajo električno energijo na diode, kjer električna energija postane na voljo za električno omrežje avtomobila. Preko dveh kablov se električna energija prenaša na celoten avto.

Okvare alternatorja

V alternatorju se izrabljajo večje ogljikove ščetke. Namestijo se z enim vijakom. Ogljikove ščetke se lahko enostavno zamenjajo in so prav tako zelo poceni. Izrabljene ogljikove ščetke lahko opazimo z dejstvom, da alternator ne bo pravilno deloval. Prav tako se lahko obrabi bakren obroč, ki še vedno drgne po ogljikovih ščetkah. Zamenjava tega dela je malo bolj zahtevna.
Ležaji so tudi deli alernatorja, ki so nagnjeni k obrabi. To lahko pripelje do ropotanja. Ležaji se lahko zamenjajo, vendar je to zelo zahteven postopek in se običajno ne splača.
Če so zažgane statorske ali rotorske tuljave, alternatorja ni mogoče popraviti in ga je potrebno zamenjati.

Spremenjene zahteve

V preteklosti je imel alternator napetost le 6 voltov. Potem so bili proizvedeni 12V alternatorju, ki so bili standard za družinske avte. Sodobni in luksuzni avtomobili imajo danes veliko večjo potrebo, kot na primer:

  • senzorji
  • ogrevanje sedežev
  • ogrevanje volana
  • ogrevanje ogledal
  • navigacija
  • sistem za zabavo

in mnogi drugi. Generatorji morajo danes narediti višje napetosti. Danes je 14,4V je nov standard in trend se nadaljuje.

Konstrukcijske spremembe

Povečane zahteve ne vplivajo na proizvodnjo vedno večjih alternatorjev, niti težo niti cena avta se ne povečujeta. Nasprotno, želja je, da obstoječi alternator dela hitreje. To povzroči večjo nagnjenost k obrabi. Zato današnji alternatorji ne uporabljajo več klinastih jermenov. Standardni pogon današnjih alternatorjev je sestavljen iz:

  • ploskih jermenov
  • naletne jermenice alternatorja
  • napenjalnika jermena

Naletna jermenica alternatorja omogoča, da gred alternatorja pospeši le v eni smeri. V primeru spremembe obremenitve lahko nadaljuje s svojim delom. Njegov zaostanek se prepreči in ležaji so tako zaščiteni. Zahvaljujoč temu so sodobni alternatorji tudi odporni kljub povečanim potrebam in večji zmogljivosti.

Življenjska doba alternatorja

Pri 100.000 km alternator počasi izgublja svojo zmogljivost. Alternatorji se pogosto popravljajo pri prvih znakih utrujenosti z zamenjavo ogljikovih ščetk. Če se pokvarijo ležaji ali torni obroči, bo popravilo veliko dražje od nakupa novega alternatorja.

Stroški novega alternatorja

Cene novega alternatorja z znamko znašajo približno od 150 EUR. Cenejši generatorji imajo običajno krajšo življenjsko dobo. Novi alternator ima nove karbonske ščetke, nove diode in novo naletno jermenico alternatorja, tako da lahko rešite težave s temi v le nekaj korakih. Zato v tem primeru ni potrebno razstavljati in popravljati starega alternatorja.


Naši predlogi o izdelku:
Alternator
Alternator RIDEX 4G0160
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 150
  • Napetost [V]: 14
  • Nazivna napetost[V]: 14
  • Jermenice -Ø [mm]: 54
  • Jermenica: z jermenico, s jermenico za rebrasti jermen
  • Stevilo reber: 6
  • Stevilo zlebov: 6
  • Del za zamenjavo
  • Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
  • Polozaj/stopinja: L 40
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
  • priključek/objemka: brez priključka za merilnika obratov
  • Način pritrditve: Štiritočkovna pritrditev
  • Sponka: B+, L-DFM
  • Vrtina, premer valja -Ø 1 [mm: 10
  • Teža [kg]: 6,91
  • Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
  • Stevilo navojnih lukenj: 2
  • oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 42,5
  • Stanje:  Novo
4G0160 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0160
114,98 €
Stanje:  Novo
Alternator
Alternator RIDEX 4G0008
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 90
  • Napetost [V]: 12
  • Jermenice -Ø [mm]: 56
  • Jermenica: jermenica rebrastega jermena
  • Stevilo reber: 6
  • ID-izvedba vtikaca: B+(M8)/L/DFM, beidseitig abger.
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • Stevilo navojnih lukenj: 2
  • Enota kolicine: Kos
  • Stanje:  Novo
4G0008 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0008
77,98 €
Stanje:  Novo
Alternator
Alternator RIDEX 4G0122
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 150
  • Napetost [V]: 14
  • Nazivna napetost[V]: 14
  • Jermenice -Ø [mm]: 50
  • Jermenica: z jermenico za prosti tek
  • Stevilo zlebov: 5
  • Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
  • Način pritrditve: direktna pričvrstitev
  • Sponka: M8, COM/LIN
  • Vrtina, premer valja -Ø 1 [mm: 10
  • Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
  • Stevilo navojnih lukenj0
  • oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 31
  • Stanje:  Novo
4G0122 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0122
151,00 €
(Cena za kos)
Stanje:  Novo
Alternator
Alternator RIDEX 4G0003
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 150
  • Napetost [V]: 12
  • Nazivna napetost[V]: 14
  • Jermenice -Ø [mm]: 54
  • Jermenica: z jermenico za prosti tek
  • Stevilo reber: 6
  • Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
  • Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
  • Sponka: M8 B+
  • Vrtina, premer valja -Ø 1 [mm: 10,4
  • Dolzina 3[mm]: 45,5
  • Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
  • Dolzina [mm]: 42,5, 21
  • Stevilo navojnih lukenj: 2
  • Stanje:  Novo
4G0003 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0003
110,94 €
(Cena za kos)
Stanje:  Novo
Alternator
Alternator RIDEX 4G0106
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 90
  • Napetost [V]: 14
  • Nazivna napetost[V]: 14
  • Jermenice -Ø [mm]: 55
  • Jermenica: z vekratno jermenico
  • Stevilo zlebov: 6
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
  • Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
  • priporocena razsiritev popravila: klinasti jermen/rebricasti jermen
  • Dolzina [mm]: 165,5
  • Stanje:  Novo
4G0106 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0106
135,68 €
Stanje:  Novo
Alternator
Alternator RIDEX 4G0039
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 120
  • Napetost [V]: 14
  • Jermenice -Ø [mm]: 54
  • Jermenica: z jermenico za prosti tek
  • Stevilo reber: 6
  • Stevilo zlebov: 6
  • ID-izvedba vtikaca: PL57, Plug 670, PLUG138
  • Del za zamenjavo
  • Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
  • Polozaj/stopinja: L 78
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
  • Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
  • priporocena razsiritev popravila: klinasti jermen/rebricasti jermen
  • Sponka: B+(M8), SIG, FR, A
  • Dolzina [mm]: 167
  • oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 42,5
  • Stanje:  Novo
4G0039 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0039
120,95 €
(Cena za kos)
Stanje:  Novo
Alternator
Alternator RIDEX 4G0053
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 90
  • Napetost [V]: 12
  • Jermenica: z jermenico
  • Dolzina 3[mm]: 46,00
  • Dolzina [mm]: 42,00, 22,00
  • Stanje:  Novo
4G0053 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0053
95,72 €
Stanje:  Novo
Alternator
Alternator RIDEX 4G0491
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 90
  • Napetost [V]: 14
  • Jermenice -Ø [mm]: 56
  • Jermenica: z jermenico za prosti tek
  • Stevilo zlebov: 6
  • ID-izvedba vtikaca: L-DFM (Plug121)
  • Sponka: M8 B+
  • Vrtina, premer valja -Ø 1 [mm: 8
  • Debelina1 [mm]: 14
  • Dolzina 3[mm]: 61
  • Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
  • Dolzina [mm]: 39, 39,5
  • neto teża [kg]: 5,82
  • Stanje:  Novo
4G0491 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0491
102,83 €
(Cena za kos)
Stanje:  Novo
Alternator
Alternator RIDEX 4G0113
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 85
  • Napetost [V]: 12
  • Nazivna napetost[V]: 14
  • Jermenice -Ø [mm]: 58
  • Jermenica: z jermenico za prosti tek
  • Stevilo zlebov: 7
  • ID-izvedba vtikaca: B+(M6),IG-S-L-M
  • Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
  • Način pritrditve: enojni vrtljiva roka
  • Vrtina, premer valja -Ø 1 [mm: 10
  • Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
  • Stevilo navojnih lukenj: 1
  • Oblika ohisja vtikaca: oglat
  • oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 37
  • Enota kolicine: Kos
  • Stanje:  Novo
4G0113 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0113
134,28 €
Stanje:  Novo
Alternator
Alternator RIDEX 4G0076
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 120
  • Napetost [V]: 14
  • Jermenice -Ø [mm]: 57,2
  • Jermenica: z jermenico, z jermenico za prosti tek
  • Stevilo reber: 5
  • Del za zamenjavo
  • Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z integriranim regulatorjem
  • Polozaj/stopinja: R 90
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • priključek/objemka: brez priključka za merilnika obratov
  • Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
  • Teža [kg]: 6,675
  • Stanje:  Novo
4G0076 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0076
125,53 €
(Cena za kos)
Stanje:  Novo
Alternator
Alternator RIDEX 4G0148
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 150,0
  • Napetost [V]: 14,0
  • Nazivna napetost[V]: 14
  • Jermenice -Ø [mm]: 48,5
  • Jermenica: z jermenico za prosti tek
  • Stevilo zlebov: 7
  • Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
  • Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
  • Sponka: L, DFM, B+ (M8)
  • Vrtina, premer valja -Ø 1 [mm: 8,5
  • Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
  • Stevilo navojnih lukenj: 2
  • oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 32,5
  • Stanje:  Novo
4G0148 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0148
158,73 €
(Cena za kos)
Stanje:  Novo
Alternator
Alternator RIDEX 4G0089
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 70
  • Napetost [V]: 12, 14
  • Nazivna napetost[V]: 14
  • Jermenice -Ø [mm]: 55
  • Jermenica: z vekratno jermenico
  • Stevilo zlebov: 4
  • Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
  • Način pritrditve: enojni vrtljiva roka
  • Sponka: M6 B+
  • Vrtina, premer valja -Ø 1 [mm: 10
  • Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
  • Stevilo navojnih lukenj: 1
  • oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 33
  • Stanje:  Novo
4G0089 RIDEX Alternator avto cena
RIDEX | 4G0089
118,16 €
(Cena za kos)
Stanje:  Novo