0

0.00

#

Drocnik Ventila za vaše vozilo

Izberite svoje vozilo

Drocnik Ventila najboljša možna kakovost vsakega posameznega izdelka

Drocnik Ventila od izbranih in vodilnih proizvajalcev

  • FEBI BILSTEIN Drocnik Ventila
  • VAICO Drocnik Ventila
  • TOPRAN Drocnik Ventila
  • SWAG Drocnik Ventila
  • JP GROUP Drocnik Ventila
  • JAPANPARTS Drocnik Ventila
  • LEMFÖRDER Drocnik Ventila
  • OPTIMAL Drocnik Ventila
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj BLUE PRINT Drocnik Ventila
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj INA Drocnik Ventila
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj HERTH+BUSS JAKOPARTS Drocnik Ventila
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj SASIC Drocnik Ventila
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj RUVILLE Drocnik Ventila
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj TRISCAN Drocnik Ventila
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj MEYLE Drocnik Ventila
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj BUGIAD Drocnik Ventila
  • ASHIKA
  • IPSA
  • KOLBENSCHMIDT
  • BEHR THERMOT-TRONIK
  • AJUSA
  • AE
  • BTS TURBO
  • PETERS ENNEPETAL
  • TRUCKTEC AUTOMOTIVE izbor avtodelov
  • Borsehung izbor avtodelov
  • FRECCIA izbor avtodelov
  • FAI AutoParts izbor avtodelov
  • AUTOMEGA izbor avtodelov
  • BF izbor avtodelov
  • DT izbor avtodelov
  • CAMPRO izbor avtodelov
  • MAXGEAR
  • ET ENGINETEAM
Drugi rezervni deli Motor
Motorno Olje

Motorno Olje

(1323 izdelkov)
Vodna Crpalka+kit-komplet Zobatega Jermena

Vodna Crpalka+kit-komplet Zobatega Jermena

(5371 izdelkov)
Zapiralni Cep, Oljna Kad

Zapiralni Cep, Oljna Kad

(1531 izdelkov)
Vlezajenje, Motor

Vlezajenje, Motor

(26055 izdelkov)
Tesnilo, Pokrov Glave Valja(ohisja Nihajnih Rocic)

Tesnilo, Pokrov Glave Valja(ohisja Nihajnih Rocic)

(10468 izdelkov)
Ventil Povratnih Izpusnih Plinov

Ventil Povratnih Izpusnih Plinov

(4231 izdelkov)
Pokažite vse

Pokvarjen Drocnik Ventila? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo

Od približno leta 1954 so dročniki ventilov uporabljajo v krimilnih sistemih ventilov motorjev. Njihova naloga je samodejno krmiljenje ventilov. V preteklosti je bilo potrebno ventile redno nastavljati s pomočjo nihajne roke. Dročniki ventilov so naredili ta postopek nepotreben.

Konstrukcijski izzivi v motorju

V osnovi je motor sestavljen iz zgorevalne komore, bata in ventilov. To velja za dizelske in bencinske motorje. Pri standardni zasnovi motorja so ventili nameščeni nad zgorevalnimi komorami in njihov nadzor omogočajo odmična gred. Ta sistem se kljub nekaterim pomanjkljivostim še vedno uporablja. Glavna težava je, da mora biti motor zelo visok.
Globoki prostori za motor so potrebni za nameščanje visokih blokov motorja. To ni težava v limuzini ali v kombiju. Zato je prednja stran avtomobila pogosto ravna in zlasti pri športnih avtomobilih, zasnova motorjev zahteva uporabo drugih konceptov. Ena od rešitev je sprememba položaja odmične gredi.

Prestavljena odmična gred pomeni nove izzive

V manjših avtomobilih in športnih avtomobilih, kot sta Fiat Cinquecento ali Pontiac Fiero, je bila odmična gred nameščena poleg bloka motorja. V teh motorjih se mehanska sila odmične gredi prenese skozi razdelilne palice, nato pa dročnik ventila. Težava s to rešitvijo je podaljšanje pogonskega mehanizma, zaradi česar je časovna razporeditev ventilov manj natančna.
Da bi se izognili pojavu razlik med ventili in da bi se izognili potrebi po nenehnem prilagajanju, se dročnikiventilov vrtijo, da samodejno kompenzirajo razdalje med ventili. Čeprav so bili dročniki prvotno zasnovane za motorje z dolgo življenjsko dobo, so zdaj standardni v vseh motorjih z nadglavno odmično gredjo.

Zasnova dročnikov ventilov

Med odmično gredjo in ventilom je nameščen dročnik ventila. Komponenta je sestavljena iz več delov:

  • pokrov batnice
  • zatič
  • kontrolni ventil
  • povratna vzmet nazaj

Zatič, ki se nahaja v pokrovu batnice, ima vrzel med zatičem in pokrovom, ki omogoča, da se preboj olja. Zatič je pod pritiskom s pomočjo vzmeti. Majhna luknja v zatiču omogoča, da olje vstopi v motor. Luknja se zapre s kontrolnim ventilom s pomočjo vzmetnega tlaka proti kontrolnemu ventilu. Odprtina omogoča pretok olja, ko bo dohodni odmik povzročil premikanje. Olje steče skozi trdni vijak, ki zapolni najmanjšo odprtino ventila.

Obraba dročnika ventila

Dročnik ventila je kompleksna komponenta z več manjšimi komponentami. Njegovo delo je odvisno od olje, njegove primerne tekočine in čistosti. Usedlina, odložna v dročniku ventila, preprečuje njegovo delovanje. Poleg tega povratne vzmeti izgubljajo napetost. To še posebej velja za majhne vzmeti, ki držijo sklopilni zatič in krmilni ventil na mestu. Pri dvigovanju dročnika hidravličnega ventila je pomembno, da ob prestavljanju odmične gredi vzdržujete polno hidravlično napetost. Z nedelujočo povratno vzmetjo to ni mogoče.
Poškodovan dročnik ventila nase opozori z najprej s klikom in ropanjem v motorju. V starejših avtomobilih, kot je Golf 2, lahko ta problem spregledate. Sodobni motorji z veliko večjo učinkovitostjo odzivajo na tovrstne poškodbe bolj občutljivo. V najslabšem primeru se bo poškodovana fiksna razdalja ventila, saj bati udarijo v ventile, kar povzroča zelo veliko poškodbo motorja.

Zamenjava dročnika ventila

Ker so dročniki ventila nameščene med odmično gredjo in ventili, je treba odmične gredi v normalnih motorjih odstraniti. Vključuje ločitev odmične gredi in njegovih pogonskih elementov. To je razmeroma preprosto pri motorju z jermeni, vendar pa je izziv pri motorjih z verigami. V obeh primerih je najbolje zamenjati oba dela. Seveda velja to za motorje s pogonom na jermenu. Pri verigah je to odvisno predvsem od starosti verige. Vendar pa je velik del popravila sestavljen iz odstranitve odmične gredi in je zato odlična priložnost.
Ko je odstranjena odmična greda, se lahko dročnik ventila izvleče iz njih s kleščami. Preprosto jih zamenjajte z novimi dročniki ventila. Zamenjava dročnika ventila zahteva popolno čistočo!
Po namestitvi novih dročnikov ventilov in montaži celotnega motorja je potrebno vozilo pustiti vsaj uro, tako da so novi tečaji ventilov nameščeni na njihovih nosilcih. Potem lahko zaženete motor in pustite, da nekaj minut teče.

Popravilo dročnika ventila?

Nekaj ​​domačih serviserjev poskuša popraviti dročnike hidravličnih ventilov, tako da potegne povratno vzmet in iz krogličnega ventila. S tem je veliko dela in ne boste dobili veliko več. Čeprav je mogoče, da vzmet ponovno zapira dročnike ventila v notranjosti, ni mogoče določiti sile vzmetnega tlaka. Kroglični ventil se mora odpirati pod določenim tlakom olja. Če to postane nemogoče zaradi previsokega tlaka na vzmet lahko to vpliva na delovanje dročnika hidravličnega ventila. Poleg tega se stisnjene vzmeti hitro obrabijo in zato je problem prestavljen le še 1500 km.

Cena dročnika hidravličnega ventila

Glede na stroške novih komponent, boste videli, da je popravilo dročnika ventila nesmiselno. Nov dročnik ventila proizvajajo blagovne znamke, kot je FEBI BILSTEIN, in stane samo 10 EUR, in to tako za drage avte, kot vsak model Mercedes-Benz. Za večje 6- ali 8-valjne motorje ne boste plačali več kot 100 EUR, vaš motor pa bo brez težav deloval deset tisoč kilometrov.

Smiselni dodatni ukrepi

Odstranitev odmične gredi je zapleten postopek razstavljanja motorja, tudi če glava valja ostane na svojem mestu. Vendar pa ro zahteva natančen pregled odmične gredi. Obrabo dročnika ventila lahko povzroči nezadostna količina olja. Pusti sledi na odmični gredi in povzroči dodatne stroške, kar bo dodatno povzročilo popravila polovice motorja. V tem primeru je potrebno tudi zamenjati verigo in napenjalnik ali jermenico in vodno črpalko. Če je stanje odmične gredi znotraj dovoljenjega, zamenjajte vsaj posod ležaja odmične gredi. Uporabljeni in zavrženi ležaji se ne smejo ponovno uporabljati. Smiselno je, da se nove dročnike ventilov dodajajo novemu olju. Za vsako popravilo tega tipa je seveda potrebna zamenjava olja in filtra.
NASVET: Analiza stanja olja pred popravilom vam bo dala podrobne podatke o stanju motorja, ugotovila morebitno obrabo batnih tesnil ali ležajev motorne gredi. V zgorevalni komori so lahko tudi sledovi vode ali preveč srebra. Današnja analiza olja je zelo dobra rešitev, ki lahko identificira tudi tesnjenje glave valjev. Z majhno naložbo v analizo olja pregledati potrebo po zamenjavi ali popravilu, ali status vso opremo in potrebne diagonstičnega dela. V nasprotnem primeru je lahko izredno neprijetno, ko bi po odstranitvi zamenjavi dročnike ventilov morali znova razstaviti celoten motor.

Naši predlogi o izdelku:

  • Drocnik ventila
    TRUCKTEC AUTOMOTIVE Drocnik ventila 07.12.103 poceni
    TRUCKTEC AUTOMOTIVE | ...
    7,39 € -27% PPCP: 10,00 € Prihranite: 27%
  • Drocnik ventila
    INA Drocnik ventila 420 0086 10 poceni
    INA | 420 0086 10
    5,11 € -27% PPCP: 7,00 € Prihranite: 27%
  • Drocnik ventila
    INA Drocnik ventila 420 0181 10 poceni
    INA | 420 0181 10
    8,65 € -28% PPCP: 12,00 € Prihranite: 28%
  • Drocnik ventila
    INA Drocnik ventila 420 0043 10 poceni
    INA | 420 0043 10
    6,78 € -33% PPCP: 10,00 € Prihranite: 33%
  • Drocnik ventila
    INA Drocnik ventila 420 0105 10 poceni
    INA | 420 0105 10
    8,66 € -28% PPCP: 12,00 € Prihranite: 28%
  • Drocnik ventila
    FEBI BILSTEIN Drocnik ventila 19800 poceni
    FEBI BILSTEIN | 19800
    9,79 € -31% PPCP: 14,00 € Prihranite: 31%
  • Drocnik ventila
    FEBI BILSTEIN Drocnik ventila 18672 poceni
    FEBI BILSTEIN | 18672
    7,64 € -31% PPCP: 11,00 € Prihranite: 31%
  • Drocnik ventila
    KOLBENSCHMIDT Drocnik ventila 50006432 poceni
    KOLBENSCHMIDT | 50006432
    6,28 € -31% PPCP: 9,00 € Prihranite: 31%
  • Drocnik ventila
    RIDEX Drocnik ventila 1216R0036 poceni
    RIDEX | 1216R0036
    7,33 € -49% PPCP: 14,20 € Prihranite: 49%
  • Drocnik ventila
    RIDEX Drocnik ventila 1216R0031 poceni
    RIDEX | 1216R0031
    5,31 € -83% PPCP: 30,10 € Prihranite: 83%
  • Drocnik ventila
    RIDEX Drocnik ventila 1216R0024 poceni
    RIDEX | 1216R0024
    4,99 € -34% PPCP: 7,50 € Prihranite: 34%
  • Drocnik ventila
    FAI AutoParts Drocnik ventila BFS148S poceni
    FAI AutoParts | BFS148S
    8,87 € -27% PPCP: 12,00 € Prihranite: 27%