0

0.00

#

Drzalo, sedlo zavore za vaše vozilo

Izberite svoje vozilo

Drzalo, sedlo zavore najboljša možna kakovost vsakega posameznega izdelka

Drzalo, sedlo zavore od izbranih in vodilnih proizvajalcev

  • BOSCH Drzalo, sedlo zavore
  • MAPCO Drzalo, sedlo zavore
  • ATE Drzalo, sedlo zavore
  • TRW Drzalo, sedlo zavore
  • TOPRAN Drzalo, sedlo zavore
  • TEXTAR Drzalo, sedlo zavore
  • LAUBER Drzalo, sedlo zavore
  • FTE Drzalo, sedlo zavore
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj DT Drzalo, sedlo zavore
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj MAXGEAR Drzalo, sedlo zavore
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj AUGER Drzalo, sedlo zavore
  • Kupujte po najboljših cenah tukaj KNORR-BREMSE Drzalo, sedlo zavore

Pokvarjen Drzalo, sedlo zavore? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo

Varna regulacija močnih sil z nosilcem zavorne čeljusti

Nosilec zavorne čeljusti je del enote kolutne zavore in ima pomembno funkcijo. Nosilec je opora zavorne čeljusti. Zavorne čeljusti, po drugi strani, nosijo zavorne ploščice. Ob uporabi zavore, zavorne obloge močno pritiskajo ob vrteči se zavorni kolut, ki je prav tako izdelan iz masivnega jekla. Zaviranje povzroča prekomerne sile. Zavorne čeljusti morajo biti sposobne varno absorbirati te sile.

Katere sile vplivajo na nosilec čeljusti?

Prvo kot prvo, zavorne ploščice ob pritisku na zavorni disk ustvarijo proporcionalno protisilo. Med normalnim popolnim zaustavljanjem, lahko zavorni tlak doseže 150 barov. V primeru zasilne zaustavitve, ki jo sproži zavorni asistent, lahko zavorni tlak za trenutek znaša 400 barov. Da se ne zlomi na koščke, ko prenaša te linearne sile, predstavlja pravi izziv za nosilec zavorne čeljusti.
Zaviranje se ne pojavi v stanju mirovanja, ampak med vožnjo. Hitreje ko se zavorni disk vrti, močnejše so strižne sile, ki se pojavijo pri zaviranju. Trenje se ne pojavi navpično, ampak vzporedno na zavorni disk in zavorne ploščice. To paralelno trenje se pretvori v vektor kotne sile, skupaj s tlakom, ki nenehno spreminja smer in silo. Te visoke, kotne in spreminjajoče se sile zahtevajo brezkompromisno kakovost in stabilnost tega avtodela.

Konstrukcija nosilca čeljusti

Nosilec čeljusti je neverjetno tanek monolitni del iz pocinkanega litega jekla. Vedno je oblikovan popolnoma v skladu s tipom vozila. Sestavljen je iz sponke z vijačno pritrditvijo na pesto kolesa kot tudi montažnih lukenj za vodila zavorne ploščice. Na splošno je nosilec čeljusti zelo trpežen in traja življenjsko dobo avtomobila. Kljub temu ga je potrebno očistiti in preveriti ob vsaki zamenjavi zavornih ploščic.

Življenjska doba nosilca čeljusti

Čeprav nosilec čeljusti prenaša visoke tehnične obremenitve, ima na splošno dolgo življenjsko dobo. Laik bo stežka opredelil kakovost dela. V bistvu je to odvisno od materialov, uporabljenih za njegovo proizvodnjo, pa tudi od načina izdelave. Dovoljeni so le uliti in odliti deli, obdelani s pravo mešanico zlitin, ki so bili profesionalno stisnjeni in razrezani. Globoki grobi robovi na nosilcu čeljusti kažejo na nezadovoljivo kontrolo kakovosti proizvajalca.

Izdelava nosilcev čeljusti

Nosilci čeljusti so tehnično pomembni avtodeli in zato zahtevajo izjemno temeljit sistem za nadzor kakovosti. Mnogi proizvajalci avtomobilov predpisujejo 100 % preverjanje teh delov, vsaj za avtomobile z visoko KM. To se izvaja z ultrazvokom in rentgenskimi žarki, s čimer se preverja vdolbine ali tuje elemente, ki so vgrajeni v odlitek. Poglavitnega pomena je, da so bili ti okvarjeni deli izločeni že v tovarni. Če se uporabljajo, oslabijo sistem.

Okvare nosilca čeljusti

Nosilci čeljusti se lahko pokvarijo po več letih delovanja. Najpogostejša okvara je prelom. Ta okoliščina zahteva posebno skrb: če pride do preloma, je treba del takoj zamenjati. Nosilca čeljusti ni mogoče zvariti ali zlepiti. Edina možnost ponovne vzpostavitve popolne prometne varnosti je zamenjava. Zamenjava nosilca čeljusti ni zapletena. Pritrjen je z dvema vijakoma. Ta vijaka je treba prav tako zamenjati in ju priviti s pravim navorom. Podatke o navoru lahko preverite v navodilih za popravilo avtomobila.

Niso predragi

Nosilci čeljusti so tehnično bistveni, pa tudi zelo preprosti deli, zato je njihova cena precej nizka. Celo izdelek blagovne znamke, npr. TRW-jev, komaj kdaj stane več kot 60 evrov. Vendar pa je cena novega dela zelo odvisna od avtomobila, za katerega gre. Večji kot sta prostornina motorja in teža avtomobila, bolj intenzivne bodo sile, ki vplivajo na nosilec čeljusti, zato mora biti ustrezno trden. Uporabo rabljenih delov se močno odsvetuje. Ne igrajte se s svojo varnostjo, ampak vedno zagotovite kakovost blagovne znamke.

Naši predlogi o izdelku:

  • Vijak, sedlo kolutne z...
    FEBI BILSTEIN Vijak, sedlo kolutne zavore 48810 poceni
    FEBI BILSTEIN | 48810
    2,51 € -38% PPCP: 4,00 € Prihranite: 38%
  • Vijak, sedlo kolutne z...
    FEBI BILSTEIN Vijak, sedlo kolutne zavore 05153 poceni
    FEBI BILSTEIN | 05153
    1,38 € -32% PPCP: 2,00 € Prihranite: 32%
  • Vijak, sedlo kolutne z...
    FEBI BILSTEIN Vijak, sedlo kolutne zavore 39038 poceni
    FEBI BILSTEIN | 39038
    1,98 € -34% PPCP: 3,00 € Prihranite: 34%
  • Drzalo, sedlo zavore
    TRW Drzalo, sedlo zavore BDA198 poceni
    TRW | BDA198
    38,50 € -26% PPCP: 52,00 € Prihranite: 26%
  • Drzalo, sedlo zavore
    TRW Drzalo, sedlo zavore BDA230 poceni
    TRW | BDA230
    34,35 € -26% PPCP: 46,00 € Prihranite: 26%
  • Drzalo, sedlo zavore
    TRW Drzalo, sedlo zavore BDA589 poceni
    TRW | BDA589
    29,71 € -26% PPCP: 40,00 € Prihranite: 26%
  • Drzalo, sedlo zavore
    TRW Drzalo, sedlo zavore BDA671 poceni
    TRW | BDA671
    35,52 € -26% PPCP: 48,00 € Prihranite: 26%
  • Vodilna tulka, Sedlo (...
    ATE Vodilna tulka, Sedlo (okvir ) zavore 11.8171-0022.1 poceni
    ATE | 11.8171-0022.1
    0,77 € -62% PPCP: 2,00 € Prihranite: 62%
  • Vijak, sedlo kolutne z...
    ATE Vijak, sedlo kolutne zavore 13.8190-0330.1 poceni
    ATE | 13.8190-0330.1
    2,54 € -37% PPCP: 4,00 € Prihranite: 37%
  • Vodilna tulka, Sedlo (...
    NK Vodilna tulka, Sedlo (okvir ) zavore 8999003 poceni
    NK | 8999003
    10,05 € -29% PPCP: 14,00 € Prihranite: 29%
  • Vodilna tulka, Sedlo (...
    NK Vodilna tulka, Sedlo (okvir ) zavore 8999002 poceni
    NK | 8999002
    9,28 € -29% PPCP: 13,00 € Prihranite: 29%
  • Vijak, sedlo kolutne z...
    TOPRAN Vijak, sedlo kolutne zavore 110 710 poceni
    TOPRAN | 110 710
    0,88 € -57% PPCP: 2,00 € Prihranite: 57%