Pesto kolesa za tvoj avto
Pesto kolesa za Top izdelavo avtomobila
- Pesto kolesa VW GOLF
- Pesto kolesa BMW Serija 3
- Pesto kolesa VW PASSAT
- AUDI A4
- Pesto kolesa BMW Serija 5
- Pesto kolesa RENAULT MEGANE
- Pesto kolesa RENAULT CLIO
- OPEL ASTRA
- Pesto kolesa AUDI A6
- Pesto kolesa SKODA OCTAVIA
- Pesto kolesa CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Pesto kolesa AUDI A3
- Pesto kolesa FORD FOCUS
- Pesto kolesa VW POLO
- RENAULT SCÉNIC
- Pesto kolesa VW TOURAN
- Pesto kolesa VW TRANSPORTER
- Pesto kolesa HONDA CIVIC
- MERCEDES-BENZ Razred E
Pokvarjen Pesto kolesa? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Obračanje koles s pestom kolesa
Pesto kolesa je ogromna lita jeklena komponenta, ki je nameščena na konec osi, fiksni komponent osi. Kolesni ležaj je vgrajen v pesto kolesa. Pesto kolesa je disk z obročem lukenj, ki omogoča pritrditev drugih komponent, kot je zavorni kolut ali sprednje kolo.
Okvare pesto kolesa
Zavoljo varne vožnje pesto kolesa ni zasnovan kot obrabni del. Deluje celo življenjsko dobo avt, ne da bi se pokvaril, kljub velikim obremenitvam. V teoriji je možno, da se pesto kolesa pokvari, vendar je v tem primeru morala biti bistvena napaka. Po drugi strani je kolesni ležaj del, ki se nahaja v središču pesta in je povezan s koncem osi.
Glede na avto in kolesne ležaje je treba to komponento zamenjati vsakih 50.000-80.000 km. Pesto kolesa se preverja z vsako menjavo kolesnega ležaja. Če je na pestu kolesa opazna velika škoda, se bo zamenjal tudi pesto.
Menjava pesta kolesa
Izziv pri popravilu pesto kolesa je, da ga odstranite iz konca osi, kar zahteva uporabo posebnega orodja. Ta popravilo je zelo redko, zato vam ni potrebno kupiti potrebnega domačega orodja. Menjava pesta kolesa je zato potrebno opraviti na servisu.
Poškodovana pesto kolesa oddaja zvoke udarjanja in trkanja, kar se bo pojavilo relativno nenadoma. Če je pesto pokvarjen, je izguba kolesa zelo verjetna.
Matica pesto kolesa drži vložek na svojem mestu. Zatesnjena je z vzmetno ploščo, ki se vedno zamenja. Matica pesto kolesa je zelo močno privita. Če ga ni mogoče odviti, je potrebno uporabiti gorilnik Bunsen, dokler se ne zrahlja. Lahko pa uporabite tudi daljši ročaj za podaljšanje ključa.
Pritrdilni obroč na pestu zadnjega kolesa se pritrdi na pogon. Odstranjevanje obroča brez posebnega orodja je skoraj nemogoče.
Če je treba pesto kolesa zamenjati, je potrebno zamenjati tudi ležaj kolesa. Čeprav je povsem nov, lahko morebitno poškodovanje pesta kolesa vpliva tudi na kolo. Zato se kolesni ležaji redko prodajajo ločeno, vendar jih lahko najdete v kompletu. Pogonska kolesa in manšeto osi so pogosto del teh kompletov. Zamenjava pesta kolesa vedno zahteva razstavljanje sosednjih delov.
Stroški kompleta pesto kolesa
Pesto kolesa je potrebo vedno zamenjati s kakovostnimi komponentami. Nekatere obrabne dele, kot je na primer izpušna cev, lahko zamenjate s poceni alternativami. Po drugi strani ima pesto kolesa pomembno funkcijo in lahko v primeru okvare vodi do nevarnih situacij. Zato pri blagovnih znamkah, kakovosti ali cene novega dela ne smete varčevati.
Cene za celoten komplet pesto kolesa se začnejo pri 29,90 EUR. Če želite kakovostne dele, bodite prepričani, da boste morate vložiti dvakrat več. Z namestitvijo ustreznih in kakovostnih delov zagotavite varnost svojega avtomobila.