Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca za vaše vozilo

Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca za Top izdelavo avtomobila
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca VW GOLF
- BMW Serija 3
- VW PASSAT
- AUDI A4
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca BMW Serija 5
- RENAULT MEGANE
- RENAULT CLIO
- AUDI A6
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca SKODA OCTAVIA
- OPEL ASTRA
- CITROЁN C4
- AUDI A3
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca MERCEDES-BENZ Razred C
- FORD FOCUS
- VW POLO
- VW TOURAN
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
- HONDA CIVIC
- RENAULT SCÉNIC
Pokvarjen Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Z uvedbo elektronskega nadzora v avtu, je mogoče operacije v avtomobilu natančneje regulirati. Prednost tega je, da je vsak del nadzorovan in optimiziran. Na področju sesanja zraka za zmes z gorivom to pomeni, da je količino zraka mogoče natančneje določiti. Izgorevanje notranjosti jeklenk je tako bolj redno in ekonomično. Pred tem je bilo za sestavo zmesi odgovorno človeško stopalo. Določen položaj stopalke za plin je tako vnesel določeno mešanico goriva in zraka. Da ta način ni bil natančen je seveda jasno.
V motorjih na dizel, dovod zraka uravnava sesalna črpalka. V bencinskih motorjih to poteka preko ventila za plin, ki je nameščen med komolci polnilca zraka in zračnim filtrom ali injektorji. Lastniki športnih avtomobilov verjetno vedo, da ima vsak cilinder svoj ventil za plin. Namesto najema na kablu od pedala za plin, je danes v uporabi sensor za plin plin, ki omogoča natančnejše nastavitve. Naloga senzorja je odkriti položaj pedala in primerno opravljanje z loputo. Krmilnik bo povezal te podatke s hitrostjo motorja in pretvoril želeni pospešek ali pojemek v obliko goriva in zraka. Tako je doziranje obeh elementov mogoče natančneje določiti. Ker se mora ta izračun izvesti ponovno pred vsakim vžigom, se lahko uporabljajo prejšnji podatki. Ta možnost ni na voljo vozniku, torej je sistem ventila bolj natančen.
Napake na tem področju lahko pričakujemo, saj se postopek zelo hitro ponavlja. Vendar pa so napake redke. Šele ko senzor lopute prinaša zelo malo verjetne podatke, je treba opraviti zamenjava tega dela. Namigi so zmogljivost motorja in iz krmilne enote. Dele za zamenjavo je mogoče najti v naši spletni trgovini, kot tudi dele kot so toplotni izmenjevalci (radiatorji), vžigalne žice, glave valja, vijake, itd.