Stikalo, luc za vzratno voznjo za vaše vozilo

Stikalo, luc za vzratno voznjo za Top izdelavo avtomobila
- Stikalo, luc za vzratno voznjo VW GOLF
- BMW Serija 3
- VW PASSAT
- AUDI A4
- Stikalo, luc za vzratno voznjo BMW Serija 5
- RENAULT MEGANE
- RENAULT CLIO
- AUDI A6
- Stikalo, luc za vzratno voznjo SKODA OCTAVIA
- OPEL ASTRA
- CITROЁN C4
- AUDI A3
- Stikalo, luc za vzratno voznjo MERCEDES-BENZ Razred C
- FORD FOCUS
- VW POLO
- VW TOURAN
- Stikalo, luc za vzratno voznjo MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
- HONDA CIVIC
- RENAULT SCÉNIC
Pokvarjen Stikalo, luc za vzratno voznjo? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Majhno in skrito: stikalo vzvratne luči
Stikalo vzvratne luči je majhno notranje stikalo, ki pri preklopu v vzvratno prestavo vklopi vzvratne luči. V nasprotju z žarometi in žmigavci, se stikalo vzvratne luči avtomatsko vklopi, brez kakršnega koli poseganja voznika. Stikalo luči za vzvratno vožnjo se skoraj nikoli ne pokvari in ga je enostavno zamenjati.
Položaj stikala vzvratne luči
Stikalo za vzvratno luč je v avtomobilu mogoče namestiti na več različnih mestih. Mora se avtomatsko aktivirati takoj ob vklopu vzvratne prestave. V mnogih modelih je zato nameščeno neposredno na pogonski gredi, v drugih avtomobilih pa se nahaja v bližini menjalnika.
Priročnik za popravilo avtomobila vsebuje informacije o natančni lokaciji stikala. Stikalo za vzvratno luč je na kabelski snop priključeno z dvema kabloma. Ožičenje in kabelski čevelj sta dva vira okvare, ki ju je treba preveriti pred popolno zamenjavo stikala.
Konstrukcija stikala vzvratne luči
Stikalo za vzvratno luč je sestavljeno iz masivnega jeklenega ohišja. V bistvu gre za debel votel vijak z vgrajenim stikalom. Iz ekonomskih razlogov je večina stikal vzvratne luči popolnoma mehanskih delov: na vrhu votlega vijaka sedi zatič, ki odpira in zapira vezje z vzmetjo. Na drugem koncu votlega vijaka je plastično ohišje za kabelski čevelj.
Okvare stikala vzvratne luči
Okvaro stikala vzvratne luči je mogoče odkriti samo na en način: po nedelovanju bele vzvratne luči. Za to je treba pri delovanju na mestu in izklopljenem vžigu uporabiti vzvratno prestavo. Če stojite za avtomobilom, lahko ugotovite, ali vzvratna luč deluje. Delovati mora, neodvisno od vklopljene luči. Prvi sum so žarnice. V večini avtomobilov je to preprosta žarnica. Prej ali slej pregorijo, kot zavorne luči, zadnje luči ali žmigavci. Priporočamo zamenjavo z LED žarnico. Te žarnice so precej bolj zanesljive in trajajo dlje od tradicionalnih žarnic.
Če je luč v redu, (testno jo je mogoče preveriti z drugo žarnico iz zadnje osvetlitve), mora okvara ležati na območju ožičenja ali samega stikala. Prvič, preverite varovalko. To lahko v primeru okvare zamenjate. Kljub temu je treba spremljati delovanje vzvratne luči, saj varovalka ne pregori brez razloga. Če je upor v stikalu previsok, lahko to povzroči pregorelost varovalke. Če varovalka, ožičenje in vtični priključki niso razlog za nedelovanje vzvratne luči, leži vzrok zelo verjetno v stikalu vzvratne luči.
Stikalo vzvratne luči je treba enostavno odviti z njegovega mesta pritrditve in ga nadomestiti z novim delom. Pri zamenjavi je treba očistiti kontakt in po ga potrebi spolirati.
Nakup novega stikala vzvratne luči
Cena novega stikala za vzvratno luč se začne pri ca. 6 evrih. Celo visokokakovostni rezervni deli blagovnih znamk, npr. FEBI BILSTEIN, stanejo le nekoliko več, zato ni nobenega razloga, da izberete izdelke neznanega trgovca. Certificirana kakovost blagovne znamke ščiti pred nepotrebno obrabo in trajno zagotavlja delovanje te enote.
Pri preverjanju zadnje osvetlitve je treba preveriti tudi vse signalne luči. Najboljšo funkcionalnost zagotavlja uporaba LED žarnic. Poleg tega, da so trpežne, izkazujejo tudi zelo kratko odzivnost. To nadgrajuje operativno varnost vašega avtomobila.