Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena za tvoj avto
Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena za Top izdelavo avtomobila
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena VW GOLF
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena BMW Serija 3
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena VW PASSAT
- AUDI A4
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena BMW Serija 5
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena RENAULT MEGANE
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena RENAULT CLIO
- OPEL ASTRA
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena AUDI A6
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena SKODA OCTAVIA
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena AUDI A3
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena FORD FOCUS
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena VW POLO
- RENAULT SCÉNIC
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena VW TOURAN
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena VW TRANSPORTER
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena HONDA CIVIC
- MERCEDES-BENZ Razred E
Pokvarjen Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Velika obremenitev - enostavna zamenjava: vodna črpalka
Vodna črpalka je sestavni del hladilnega sistema. Njena naloga je nenehno kroženje hladilnega sredstva. Izpostavljena je visokim obremenitvam. Ta komponenta ima glede na vozilo tudi druge naloge. Pri večini motorjev je lahko dostopna in enostavna za zamenjavo.
Konstrukcija in položaj vodne črpalke
Vodna črpalka je sestavljena iz trdnega litega aluminija, na katerega je pritrjena gred. Ta je pritrjena na blok motorja. Gred se poganja na eni strani, na drugi strani pa je krmilno kolo. Obstajajo različni modeli tega. Običajno je pogon iz aluminija. Vodno črpalko lahko poganja veriga, prestavna ročica ali jermen. Če vodno črpalko poganja zobni jermen, običajno služi tudi napetosti. To zasnovo pogosto najdemo pri vozilih Volkswagen.
Okvare na vodni črpalki
Črpalka za vodo deluje dalj časa. Usedline v hladilnem sredstvu, koroziji in prekomerni uporabi še vplivajo na gred. Zato črpalka hladilne tekočine sprva deluje neslišno, nato pa glasneje in glasneje. Če je to cviljenje predolgo prezrto, lahko črpalka sčasoma zaustavi ali pokvari. V obeh primerih pride do velikega tveganja za motor. Tudi črpalka hladilne tekočine lahko pušča, kar je mogoče opaziti s stalno izgubo tekočine.
Popravilo vodne črpalke
Črpalke hladilne tekočine so zasnovane tako, da jih ni mogoče razstaviti ali popravljati. Karkoli drugega bi bilo preveč nevarno, saj bi pomanjkljiva ali slabo popravljena hladilna črpalka hitro uničila motor. Ker je navadno zelo enostavno dostopna, je njena zamenjava primerni preprosta: pritrjena je na blok motorja z nekaj vijaki in jo je mogoče enostavno odstraniti in jo zamenjati z novo črpalko za hlajenje.
Če črpalko hladilne tekočine poganjan jermen, je vedno del popravila. Tako kot za vse ostale vrste teh obrabnih delov so določeni časi vzdrževanja. Pričakovati je, da se s cviljenjem ne bo opazilo. V tem času je interval za popravilo že precej presežen, črpalka pa prej ali slej pušča. Vodna črpalka ima običajno življenjsko dobo od 60.000 do 100.000 kilometrov.
Držite se stran od cenenih črpalk hladilne tekočine!
Črpalke hladilne tekočine so zelo pomembni deli, zato je potrebno uporabljati le najboljše kakovosti blagovnih znamk. Poceni črpalke za hlajenje običajno nimajo le zmanjšane življenjske dobe, še posebej problematični so nadomestni deli neznanega izvora, če je vodna črpalka del jermena. Zobati jermen ne poganja samo vodne črpalke, temveč ga tudi drži napetega.
Če pa je črpalka hladilne tekočine blokirana, tudi če to povzroči le kratek čas, lahko pride do preskakovanja jermena. Potem obstaja največje tveganje za motor, saj takrat bati in ventili niso več v taktu. Proizvajalci blagovnih znamk ponujajo ugodne črpalke hladilne tekočine, tako da eksperimenti s poceni nadomestnimi deli niso vredni.
Stroški nove vodne črpalke
Stroški toliko niso odvisni od znamke, ampak od avta v katerega so nameščeni. Razlike so lahko ogromne: vodna črpalka Bosch za Polo stane od 60 evrov. Vrhunske vodne črpalke Pierburg za avtomobile z veliko močjo BMW lahko zlahka stanejo štirikrat tolko. Kljub temu je potrebno vedno ohranjati načelo spoštovanja kakovosti blagovne znamke. Najboljši način za zamenjavo vodne črpalke je vedno v skladu z načrtom vzdrževanja, tako da se vedno izognete največjemu strošku: nakupu ali popravilu novega motorja.