Zracni filter za tvoj avto
Zracni filter za Top izdelavo avtomobila
- Zracni filter VW GOLF
- Zracni filter BMW Serija 3
- Zracni filter VW PASSAT
- AUDI A4
- Zracni filter BMW Serija 5
- Zracni filter RENAULT MEGANE
- Zracni filter RENAULT CLIO
- OPEL ASTRA
- Zracni filter AUDI A6
- Zracni filter SKODA OCTAVIA
- Zracni filter CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Zracni filter AUDI A3
- Zracni filter FORD FOCUS
- Zracni filter VW POLO
- RENAULT SCÉNIC
- Zracni filter VW TOURAN
- Zracni filter VW TRANSPORTER
- Zracni filter HONDA CIVIC
- MERCEDES-BENZ Razred E
Pokvarjen Zracni filter? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Motor potrebuje tri stvari: iskro, gorivo in dovolj kisika. V zgorevalni komori se bencin vžiga z vžigalno svečko svečko in eksplodira s posesanim zrakom. Ta eksplozija nato potisne bat in motor je v pogonu. Da v zgorevalno komoro prihaja samo atmosferski kisik brez tujih delcev, je potrebno filtrirati sesalni zrak. Temu služi zračni filter.
Konstrukcija in položaj zračnega filtra
Zračni filter sedi v dovodni cevi. Običajno ga je zelo enostavno najti: Filtrirni element je v skoraj vseh avtomobilih v zelo enostavno dostopni škatli. Prepoznati ga je mogoče po debeli plastični cevi, ki vodi v škatlo na eni strani in ima odprt konec na drugi strani. Škatlo je mogoče odpreti pri večini vozil brez orodja. V najboljšem primeru preprost vijak drži pokrov zaprt.
Tega je mogoče enostavno odviti, tako da ga lahko odprete. Pod njim sedi zračni filter. Je v obliki obroča ali v kvadratasti obliki. Sestavljen je iz tesnila iz gume, ki je povezana s papirjem v obliki pahljače.
Delovanje zračnega filtra
Zračni filter se nahaja v škatli tako, da lahko zrak teče samo enosmerno. Zato je zelo pomembno, da sta tako sam filter kot tudi pokrov škatle vedno pravilno nameščen. Sesalni zrak teče skozi filtrirni element in ga tako temeljito očisti. Cvetni prah, prah, majhni listi in vse ostalo, kar je prešlo skozi sesalni trak, ostane v zračnem filtru.
Redno zamenjajte zračni filter
Postopno zamašenja filtra je neizogibno. Filtrirni element verjetno nikoli ne bo nikoli tako zamašen, da bi bil neprodušen. Vendar ima obrabljen zračni filter še en, zelo neprijeten učinek: poraba goriva se znatno poveča. Če avto nenadoma porabi dvakrat ali celo trikrat več bencina kot prej, je vzrok zamašen zračni filter.
Zato je potrebno zračne filtre vedno zamenjati v določenih intervalih. Vendar filtrirnih elementov ni mogoče očistiti. Papirni filter ni zasnovan tako, da bi omogočal odstranjevanje fiksnih delce. Glede na nizke cene novega zračnega filtra ni potrebe po takšnih rešitvah.
Poceni kakovost za redno vzdrževanje
Zračni filter je eden najlažjih obrabnih delov za zamenjavo. Toda vedno je potrebno očistiti škatlo z zračnim filtrom. Če je škatla močno naoljena, bo avto pokvarjen. Običajno oljni vod ali tesnilo pušča, motor pa sesa zrak, ki vsebuje olje. To je potrebno čim prej odpraviti. V nasprotnem primeru olje lahko takoj zamaši novi zračni filter.
Filterni elementi ustrezne kvalitete stanejo od približno 12 evrov. Idealen čas za zamenjavo zračnega filtra je spomladi. Ko je zima konec in se umazanija nabira v zračnem filtru vso leto, novi filter naredi avtomobil primeren za toplo sezono.
Ne pozabite na notranjost
Tudi v notranjosti avta so nameščeni filtrirni elementi. Cvetni prah in drugi delci umazanije zadržujejo in tako zagotavljajo neprestano čist zrak v avtu. Kot filter motorja je potrebno te filtrirne elemente redno menjavati. To je enako enostavno in poceni kot zračni filter motorja. Z novimi filtri bo vozilo že prestalo eno tretjino tehničnega pregleda avta.