Rocka za dvigovanje stekla oken za tvoj avto

Ročka za odpiranje stekla za Top izdelavo avtomobila
- Rocka za dvigovanje stekla oken VW GOLF
- Rocka za dvigovanje stekla oken BMW Serija 3
- Ročka za odpiranje stekla VW PASSAT
- AUDI A4
- Rocka za dvigovanje stekla oken BMW Serija 5
- Rocka za dvigovanje stekla oken RENAULT CLIO
- Ročka za odpiranje stekla RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Rocka za dvigovanje stekla oken AUDI A6
- Rocka za dvigovanje stekla oken OPEL ASTRA
- Ročka za odpiranje stekla CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Rocka za dvigovanje stekla oken AUDI A3
- Rocka za dvigovanje stekla oken FORD FOCUS
- Ročka za odpiranje stekla VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Rocka za dvigovanje stekla oken VW TOURAN
- Rocka za dvigovanje stekla oken RENAULT SCÉNIC
- Ročka za odpiranje stekla MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Rocka za dvigovanje stekla oken? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Postaja redkost, a je še zmeraj zanesljiva: ročica za odpiranje okna
Desetletja je bila ročica za odpiranje okna standardna oprema za prezračevanje in klimatizacijo v avtomobilih. Celo v prvi generaciji Mercedesa C-razreda je bil uporabljen ta preprost, a zelo zanesljiv avtomobilski del. Danes so ročice za ročno odpiranje okna standardne le pri zelo poceni avtomobilih, kot je LADA ali DACIA.
Delovanje ročice za odpiranje okna
Ročica za odpiranje okna je popolnoma ročni mehanizem za odpiranje stranskih oken avtomobila. Sestavljena je iz same ročice, zobnika z utori in kabelskega mehanizma. Ta je povezan s stranskim oknom. Odvisno od smeri vrtenja ročice, se okno premakne gor ali dol.
Namestitev nove ročice za odpiranje okna
Okensko ročico lahko enostavno namestite v vse avtomobile. Sestavljena je iz litega aluminijaste ročice z vrtljivim ročajem. Z osrednjim vijakom je montirana na zobati zobnik. Osrednji vijak ima pogosto plastični pokrov. Glede na notranjo dekoracijo, lahko ta plastični pokrov vsebuje celotno ročico ali pokriva le njene dele. Pokrov je mogoče odstraniti ročno ali dvigniti s pomočjo ravnega izvijača. Po odstranitvi pokrova je dostopen osrednji vijak. Tega je pogosto mogoče ročno sprostiti. Takoj, ko je vijak zrahljan, lahko ročaj prosto potegnete.
Pri drugi različici vijak drži pritrdilni obroč. Tega lahko premaknete ročno, da odstranite ročico. Obe različici omogočata, da se ročica vgradi v želeni položaj. Kljub temu priporočamo pritrditev ročice ob zaprtem oknu v položaju ure dve, kar olajša prijetje ročice za odpiranje okna, obrnjen gumb pa ne pritiska na potnikovo nogo.
Tipične okvare ročice za odpiranje okna
V večini primerov je okvara ročice za odpiranje okna posledica zagozdenega gibljivega mehanizma. Dolgotrajen in nasilen poskus odpiranja ali zapiranja okna lahko povzroči zlom ročice. V primeru blokiranega gibljivega mehanizma je treba vzrok odstraniti, da mehanizem ne bi utrpel nadaljnjih poškodb. Vzrok za zatikanje mehanizma pogosto leži v izgubi grafitnega mazanja. To je enostavno popraviti. Mehanizem mora biti dostopen z odstranitvijo vratne obloge. Odstranitev ročice je prvi korak.
Ročica za odpiranje okna je zaradi let uporabe izpostavljena obrabi. Tisti, ki kupijo starodobni avtomobil s čustveno vrednostjo, na splošno cenijo čisto in urejeno notranjost. Zamenjava obrabljenih okenskih ročic znatno izboljša videz avtomobila.
Bolj redko je prosto gibanje ročaja na gredi z utori ali zlom zobnika. To se lahko zgodi, če ročica nikoli ni bila privita, ampak nataknjena v trenutku uporabe. Utori se postopoma obrabijo in ročica ne prenaša več rotacije.
Kakovost je pomembna
Okenska ročica je izdelani iz litega aluminija. Ne samo, da imajo visokokakovostni avtomobilski deli trdnejše elemente, ampak so pogosto tudi bolj privlačnega videza. Ročice za odpiranje okna so zelo poceni deli, ki komaj kdaj stanejo več kot 15 evrov. Vsi izdelki v naši trgovini so deli OEM kakovosti.
Spremeniti v električne?
Sprememba v električne regulatorje oken zveni dobro v teoriji, vendar pa je to preoblikovanje zahteva veliko dela. Na splošno je treba odstraniti celoten mehanizem in ga zamenjati z električno različico. Zlasti povezava z avtomobilskim ožičenjem je rezervirana za strokovnjake, ki so seznanjeni s tem sistemom. Novi deli ga celo podražijo.
Poleg motorja in dvižnega mehanizma je potrebno zamenjati oblogo vrat in konzolo. To lahko znese več sto evrov. Vprašati se morate, ali se to resnično splača: starodobni avtomobil bi zaradi te preobrazbe izgubil precejšnjo vrednost, saj bi izgubil originalnost. V poceni rabljenem avtomobilu je uporaba rabljenih nadomestnih delov prav tako bolj smiselna. Ti se lahko uspešno nadomestijo z novimi deli. Naša trgovina ponuja vse, kar je potrebno.