Visokotlacna cev, klimatska naprava za tvoj avto

Visokotlacna cev, klimatska naprava za Top izdelavo avtomobila
- Visokotlacna cev, klimatska naprava VW GOLF
- Visokotlacna cev, klimatska naprava BMW Serija 3
- Visokotlacna cev, klimatska naprava VW PASSAT
- AUDI A4
- Visokotlacna cev, klimatska naprava BMW Serija 5
- Visokotlacna cev, klimatska naprava RENAULT CLIO
- Visokotlacna cev, klimatska naprava RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Visokotlacna cev, klimatska naprava AUDI A6
- Visokotlacna cev, klimatska naprava OPEL ASTRA
- Visokotlacna cev, klimatska naprava CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Visokotlacna cev, klimatska naprava AUDI A3
- Visokotlacna cev, klimatska naprava FORD FOCUS
- Visokotlacna cev, klimatska naprava VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Visokotlacna cev, klimatska naprava VW TOURAN
- Visokotlacna cev, klimatska naprava RENAULT SCÉNIC
- Visokotlacna cev, klimatska naprava MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Visokotlacna cev, klimatska naprava? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Povezava med deli in enotami klimatskih naprav se lahko doseže z zračno cevjo. Toga linija je neekonomična zaradi ozkosti pokrova motorja, trdna cev pa lahko doseže stabilnost in elastičnost. Pomembna je temperaturna obstojnost, ki vključuje visoke temperature. Poleg tega mora cev prenesti tlak, nositi plin in tekočino in biti enostavna pri namestitvi v povezavah.
Ker se vibracije motorja vedno širijo, cev ne more izgubiti povezave. Vsako puščanje kmalu povzroči neuspeh agregata, kar privede do nadaljnjih posledic. Od zahtev, ki so opisane spodaj, je razvidno, da mora cev za klimatske naprave biti pod visokim pritiskom. To je potrebno predvsem pri izhodu iz kompresorja. Mora prenašati tudi podtlak na vhodu v kompresor. Zračna cev mora biti tudi neprepustna in tesna, saj se kot hladilno sredstvo uporabljajo plinasta in tekoča hladila. Ohraniti se mora pri temperaturah od -50 do + 200 ° C. Zaradi teh razlogov smo izbrali silicon, ki je ojačan z vrvico vlaken nerjavečega jekla. Cev se lahko pritrdi kar s sponkami, če so dovolj tesne. Tudi pri močnih trestljajih naj se cev ne bi premaknila.
Vendar pa je treba pričakovati dolgoročno uporabo. Silikon je porozen in zato lahko dobi razpoke. Škoda je skoraj vedno pozno odkrita, ker se obraba cevi pogosto začne v notranjosti. Tam se pojavijo razpoke in lahko pride do uhajanja hladila. Poškodbe se kažejo v zmanjšani učinkovitosto hladilnih sistemov. Ponavadi je najbolj očitno uhananje hladila pri parkiranih avtomobilih. Škodo je treba hitro popraviti. Za rezervne dele (senzorji temperature olja, ležaji koles, stranski smerniki, spojlerji, bati, cevi, itd) boste pri nas v spletni trgovini vedno našli primerno ponudbo.