Aksialni zgib, jarmski drog za tvoj avto

Aksialni zgib, jarmski drog za Top izdelavo avtomobila
- Aksialni zgib, jarmski drog VW GOLF
- Aksialni zgib, jarmski drog BMW Serija 3
- Aksialni zgib, jarmski drog VW PASSAT
- AUDI A4
- Aksialni zgib, jarmski drog BMW Serija 5
- Aksialni zgib, jarmski drog RENAULT CLIO
- Aksialni zgib, jarmski drog RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Aksialni zgib, jarmski drog AUDI A6
- Aksialni zgib, jarmski drog OPEL ASTRA
- Aksialni zgib, jarmski drog CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Aksialni zgib, jarmski drog AUDI A3
- Aksialni zgib, jarmski drog FORD FOCUS
- Aksialni zgib, jarmski drog VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Aksialni zgib, jarmski drog VW TOURAN
- Aksialni zgib, jarmski drog RENAULT SCÉNIC
- Aksialni zgib, jarmski drog MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Aksialni zgib, jarmski drog? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Varno krmiljenje pri vsaki hitrosti z nepoškodovanimi notranja glava jarmovega droga
Učenje krmiljenja avta res ni težko. Vendar je to sorazmerno preprosto krmiljenje povezano z zelo kompleksnim mehanizmom sprednje osi. Ko sta pogon in krmiljenja na sprednji osi je mehanizem še bolj zahteven. Pomemben del celotnega mehanizma je notranja glava jarmovega droga.
Vedno varen prenos moči
Prednja os mora biti zmožna premikati se v vse smeri: vertikalni premiki na amortizerje in krožno gibanje za obračanje koles so zelo zahtevni za mehanizem pogona na sprednja kolesa. Zagotoviti je potrebno eno stvar: prenos moči skozi pogonsko gred se mora vedno zanesljivo in varno prenašati na sprednja kolesa.
V tem procesu igra notranja glava jarmovega droga pomembno vlogo. Lahko se vrti v radialni smeri in tako pravilno prenese vrtenje gibanja prenisa na pogonske gredi. Hkrati se premika v vsaki križni smeri, absorbira gibanja in udarce krmiljenja ter premikanje amortizerja. Komponenta je sestavljena iz vtičnice, v katero je pritrjen zglob. Povezani so s povezavo s ščipalko in utori.
Položaj notranje glave jarmovega droga
Notranja glava jarmovega droga je nameščena neposredno na pogonski gredi, ki prihaja iz menjalnika. Ta je skrita pod ohišje, napolnjeno s trajnim mazivom, da jarmov drog učinkovito preprečuje vdor umazanije in preprečuje uhajanje masti. Vendar je ta del komponente najšibkejši.
Okvare notranje glave jarmovega droga
Poškodba se pojavi, ko je notranja glava jarmovega droga ali če pride do pomanjkanja maziva. Komponente se bodo drgnile med seboj in obrabile. To boste zaznali tako, da boste slišali klikanje med zavijanjem. Prav tako boste občutili rahel upor s sistema krmiljenja. Če se to zgodi, boste morali najti vzrok.
Poškodovana notranja glava jarmovega droga se lahko uniči v celoti. V večini primerov se bo krmiljenje poslabšalo, avto se bo premaknil s svoje poti in vleklo ga bo na eno stran. Na parkiranem avtomobilu boste videli poškodovano notranjo glavo jarmovega droga, tako da bo kolo sproščeno in se bo z roko zrahljano.
Zamenjava notranje glave jarmovega droga
Zamenjava jarmovega droga zatiča zahteva popolno odstranitev pogonske gredi. Posebna orodja lahko najdete v specializirani trgovini, ki vam olajša delo in vam pri odpravljanju težav prihranijo težave s ključi ali drugimi neprimernimi orodji. Posebno orodje stane približno 25 EUR in zelo pospeši delo, zato je vredno svojega denarja.
Da bi odstranili pogonska gred, je potrebno odstraniti kolo, razstaviti zglob in pogonsko gres odstraniti od kolesnih ležajev na strani kolesa. Manšete na kolesih je prav tako potrebno odstraniti. Po odstranitvi notranje glave jarmovega droga zamenja z novim na servisni mizi.
Smiselni ukrepi
Če je potrebno razstaviti celoten pogonski sistem, zamenjajte manšeto notranjega in zunanjega homokinetičnega zgloba. Gumijasta ohišja imajo omejeno življenjsko dobo, in ko jih zamenjate, boste prihranili pred težavami s kasnejšim demontaži tega sistema. Zglob je potrebno vsaj preveriti. Če so gumijaste zaščite krhki na gube in puščajo, jih zamenjajte.
Na trikotnih nogah se na sponkah lahko pojavi obraba. Zamenjava notranje glave jarmovega droga je odličen način, da se za vaš avtomobil naredi kar se da. V idealnih razmerah zamenjajte vse dele na obeh straneh. Po zamenjavi krogličnih zatičev obiščite servis za centriranje koles.
Cena nove notranje glave jarmovega droga
Novi aksialni zglob proizvajalcev, kot sta MONROE ali FEBI BILSTEIN, stane približno 18 EUR. Te nizke cene kažejo, da je popravilo in kratko vzdrževanje tega sistema vredno svojega denarja. Z novim notranjo glavo jarmovega droga se izognete morebitni zamenjavi teh delov in vaš avto bo ponovno varen.