Konec jarmovega droga za tvoj avto

Konec jarmovega droga za Top izdelavo avtomobila
- Konec jarmovega droga VW GOLF
- Konec jarmovega droga BMW Serija 3
- Konec jarmovega droga VW PASSAT
- AUDI A4
- Konec jarmovega droga BMW Serija 5
- Konec jarmovega droga RENAULT CLIO
- Konec jarmovega droga RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Konec jarmovega droga AUDI A6
- Konec jarmovega droga OPEL ASTRA
- Konec jarmovega droga CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Konec jarmovega droga AUDI A3
- Konec jarmovega droga FORD FOCUS
- Konec jarmovega droga VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Konec jarmovega droga VW TOURAN
- Konec jarmovega droga RENAULT SCÉNIC
- Konec jarmovega droga MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Konec jarmovega droga? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Varno krmiljenje in ravna vožnja z jarmovim drogom
Jarmov drog (krmilna povezava) je sestavni del krmiljenja sprednje osi. Njegova pomembna vloga je ohraniti pot avtomobila v njegovi smeri. Jarmov drog mora prenesti težek tovor in zato mora biti konstrukcija zelo robustna. Prej kot slej ga bo potrebno zamenjati, da bi obnovili varnost vožnje.
Zasnova jarmovega droga
Jarmov drog je sestavljen iz dveh delov: votlega droga z notranjim navojem na krmilni sistem avtomobila in trdnega droga z zunanjo navojno povezavo, pritrjeno na kolo. Med masivnim drogom in kolesom je še en del: glava jarmovega droga. Ta povezava je namenjena omogočanju krmiljenja in navpičnih premikom koles.
Na strani priključka nadzornega sistema ima jarmov drog prilagodljiv ležaj. Gumijasti amortizer z notranjim jeklenim obročem zagotavlja najboljšo fleksibilnost in stabilnost. Matica skrbi, da se notranja in zunanja palica ne poravnata.
Okvare jarmovega droga
Okvara jarmovega droga se kaže na več načinov:
- Avto se premika na eno stran - ne drži se svoje poti
- Sprednje pnevmatike so bolj obrabljene na eni strani (ponavadi na notranji strani)
- Krmiljenje je vedno bolj nenatančno in počasno
- Med vožnjo se v krmilnem sistemu sliši trkanje.
Te okvare nastanejo, ko je jarmov drog ukrivljen ali poškodovan. Zaradi močnih sil je glava jarmovega droga močno obremenjena in se sčasoma enostavno obrabi. Jarmov drog je dovzeten na bočne udarce. Trčenje, na primer z visokim robom ob kotu ali visoki hitrosti, je pogosto vzrok za poškodovan jarmov drog. Poleg tega se lahko v okvaro vključi normalna obraba.
Jarmov drog je nameščen v gumijastem ohišju. Guma postane sčasoma krhka. Mazivo začne odtekati, zato zelo hitro pride do obrabe. Zato je priporočeno zamenjati glavo jarmovega droga takoj, ko je mogoče zaznati netesen gumijast meh. Na drugi strani jarmovega droga je enako gumijasto ohišje, ki sčasoma postane krhko in izgubi prožnost. Drog bo postal bolj majav, krmiljenje pa bo bolj zahtevno in nenatančno.
Zamenjava jarmovega droga
Zamenjava jarmovega droga je zelo preprosta. Kolo se odstrani in glava jarmovega droga odstranite z notranje strani kolesa. Kolo se obrača na stran na amortizerju. Posledično se, odvisno od obsega škode, zamenja glava jarmovega droga ali celo drog. V vsakem primeru je potrebno odviti matico za odvijanje jarmovega droga.
Pomembni nasveti: Upoštevajte število zavojev, s katerimi je bil stari jarmov drog privit. Nov jarmov drog mora biti privit z enakim številom zavojev. Z malo sreče boste prihranili potrebo po centriranju koles.
Jarmove droge je potrebno vedno zamenjati v parih. To je potrebno za ponovno vzpostavitev dobrega in funkcionalnega sistema krmiljenja.
Testiranje jarmovega droga
Pomembno je, da preizkusite sposobnost avtomobila za ravno vožnjo po tem, ko zamenjate jarmov drog. Ko popravite, avta ne bi smelo vleči na eno stran. Preverite tudi obrabo pnevmatik. Pnevmatike se lahko še vedno obrabijo na eni strani. Če želite biti prepričani, centrirajte kolesa po popravilu. Priporočamo, da vse vijake popustite. Za tako majhno storitev vam lahko na sevisu dodatno zaračunajo.
Cena novega jarmovega droga
Cena jarmovega droga je odvisna od njegove velikosti in teže. Cena se začne na 11 € za kos in redko presega 30 €. V vsakem primeru bodo te cene zagotavljale najvišjo kakovost znamke.