Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo za tvoj avto

Izenacevalna posoda za Top izdelavo avtomobila
- Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo VW GOLF
- Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo BMW Serija 3
- Izenacevalna posoda VW PASSAT
- AUDI A4
- Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo BMW Serija 5
- Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo RENAULT CLIO
- Izenacevalna posoda RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo AUDI A6
- Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo OPEL ASTRA
- Izenacevalna posoda CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo AUDI A3
- Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo FORD FOCUS
- Izenacevalna posoda VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo VW TOURAN
- Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo RENAULT SCÉNIC
- Izenacevalna posoda MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Ekspanzijska posoda, hladilno sredstvo? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Vsak avto ima več zaprtih sistemov, v katerih se prevažajo materiali. Pod to spadajo motorna olja, hidravličnega olja, hladilna sredstva, kot so hladilne vode in plini. V vsakem primeru imajo materiali, ki se uporabljajo v teku, delno spremenjeno telesno stanje ali pa so celo kaljeni. Posledično nastajajo različne tlačne razmere. Bolj, kot je topleje v državi, večji je pritisk. Glede na temperature, prihaja tudi do povečanja prostornine. Ta sprememba je močna, zaradi nje pa medij išče pot ven, ki jo najde v rezervoaru z zavorno tekočino.
Rezervoar je razviden v hladilniku vode, ko temperatura hladilne tekočine doseže 120 ° C, in je pritisk prevelik. To odpira izstopni ventil, tako da se lahko hkrati temperatura in tlak znižata. Motor nima ločenih izravnalni rezervoarjev, saj to funkcijo prevzame olje. Olje se lahko razširi in ohladi. V klimi se hladilo giblje med plinastim in tekočim stanjem, tako da se rezervoar ne uporablja kot neodvisni organ. Agent se bo širil preko klimatizacije, kompresorja, uparjalnika, ekspanzijskega ventila itd. Tudi zavorni sistem nima ločenega rezervoarja. Odvečno olje se lahko pojavi v glavnem zavornem valju, vendar bo izpuščeno in shranjeno v ločenem prostoru.
Celo servo krmiljenje ima svoj ustrezen sistem. Tu je treba olje nenehno dodajati in izsuševati, saj je treba ustvariti visok pritisk. Torej dopolnjevalna posoda povsem zadošča. Pričakovati ni tudi dviga temperature v tem sistemu. Pomembno je, da je zbiralnik vedno dobro zaprt in so cevi tesno zaprte. Do obrabe lahko pride, če se oblikuje korozija, tako da rezervoar razpoka. Novi deli za vse modele so vedno poceni na voljo v naši spletni trgovini, vključno s pogonskimi gredmi, utripajočimi lučmi, zavornimi diski, senzorji za plin, itd.