Fleksibilna cev, izpusni sistem za tvoj avto

Fleksibilna cev, izpusni sistem za Top izdelavo avtomobila
- Fleksibilna cev, izpusni sistem VW GOLF
- Fleksibilna cev, izpusni sistem BMW Serija 3
- Fleksibilna cev, izpusni sistem VW PASSAT
- AUDI A4
- Fleksibilna cev, izpusni sistem BMW Serija 5
- Fleksibilna cev, izpusni sistem RENAULT CLIO
- Fleksibilna cev, izpusni sistem RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Fleksibilna cev, izpusni sistem AUDI A6
- Fleksibilna cev, izpusni sistem OPEL ASTRA
- Fleksibilna cev, izpusni sistem CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Fleksibilna cev, izpusni sistem AUDI A3
- Fleksibilna cev, izpusni sistem FORD FOCUS
- Fleksibilna cev, izpusni sistem VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Fleksibilna cev, izpusni sistem VW TOURAN
- Fleksibilna cev, izpusni sistem RENAULT SCÉNIC
- Fleksibilna cev, izpusni sistem MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Fleksibilna cev, izpusni sistem? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Dober oprijem ob vibracijah z gibljivo cevjo
Gibljiva cev je majhna, vendar zelo pomembna komponenta izpuha, ki absorbira vibracije, prihajajoče iz viseče izpušne cevi, kot tudi tiste, ki jih prenaša motor na kolektor in Y-cev. Gibljiva cev je poceni del in zelo enostaven za zamenjavo.
Prekletstvo dolgega vzvoda
"Dajte mi dovolj dolg vzvod in vrtišče, na katero ga lahko postavim, in premikal bom svet." Ta znameniti citat prihaja od grškega filozofa in inženirja Arhimeda. Opisuje moč vzvoda: biti mora samo dovolj dolg, njegova pritrditev pa dovolj močna, da lahko svojo moč eksponira skoraj neskončno. To velja tudi obratno: takoj, ko sistem vzpostavi vzvod, ima funkcijo dvigovanja takoj, ko se uporabi sila.
V primeru izpuha je to nezaželeno, čeprav neizogibno: dolga cev se začne pri glavi valja, izgine v podvozju, se upogne in konča v dolgi, bolj ali manj ravni cevi, vse do izpušne cevi. Vzvod se pojavi ob ostrem ovinku, ki ga izpušni sistem nujno izvede. Sprememba smeri pomeni tudi spremembo sile, kar povzroči moment zasuka vzdolž vzvoda.
Gibljivost pomaga
Če bi bila cev sestavljena iz enega neprekinjenega togega kosa, bi se zlomi ponavljali prav na tej točki. Vibracije motorja kot tudi nihanje viseče izpušne cevi nenehno vlečejo na tej šibki točki. Edina stvar, ki pomaga, je gibljiv del, ki ločuje dva dela istega sistema, na dva ravna kosa, brez funkcije dviga. To je naloga gibljive cevi.
Tehnični izziv
Prožnost odbojnega dela povzroča trik: gibljiva cev ni tog kovinski del, temveč je sestavljena iz kovinske mreže. Gibljiva cev je v glavnem izdelana iz nerjavečega jekla, tako da lahko vzdrži visoke temperature in kemične snovi. Ta kovinski mrežasti del je dolg le nekaj centimetrov. Stroški tega visokokakovostnega dela so zato znotraj meja.
Okvare gibljive cevi
Čeprav je gibljiva cev izdelana iz nerjavečega jekla, je njena življenjska doba omejena. Zaradi svoje občutljive konstrukcije je občutljiva na obrabo. Ker se mrežaste niti zlomijo, se obremenitev preostalih poveča. Na določeni točki je toliko tkanih niti pretrganih, da izpušni plin uide. To postane očitno takoj: gibljiva cev se nahaja tik pred sprednjim ali zadnjim dušilcem. Zvok motorja lahko nefiltriran uide skozi gibljivo cev, ki pušča, in to je zelo glasno, celo pri najmanjših avtomobilih. Če avtomobil nekaj dni proizvaja zelo glasen zvok motorja, je vzrok verjetno okvarjena gibljiva cev.
Zamenjava gibljive cevi
Na srečo je gibljiva cev eden izmed elementov izpuha, najlažjih za zamenjavo. Za zamenjavo morate avtomobil dvigniti z dvigalko. Z izvijačem je treba sprostiti objemke gibljive cevi, okvarjeni del pa zamenjati z novim. Posebno pozornost posvetite varnosti:
- Dviganje avtomobila mora biti izvedeno samo z ustreznimi orodji. Preprosta dvigalka NE zadostuje za dela pod avtomobilom. Idealna so profesionalna avtomobilska stojala.
- Motor pustite, da se ohladi, in v nobenem primeru ne pustite motorja prižganega med delom. Poleg nevarnosti opeklin, obstaja nevarnost zastrupitve z ogljikovim monoksidom.
Zamenjava gibljive cevi je odlična priložnost, da preverite celotno montažo izpuha. Pogosto k okvari gibljive cevi prispevajo pretrgane gumice izpuha.
Kakovost za občutljivo komponento
V primeru gibljive cevi je treba kakovost blagovne znamke vzdrževati za vsako ceno. Nizkoproračunski proizvajalci uporabljajo kromirano jekleno mrežo namesto mreže iz nerjavečega jekla. Te izgledajo enako, vendar imajo precej krajšo življenjsko dobo. Tukaj lahko pomaga magnetni test. Gibljiva cev iz nerjavečega jekla ni magnetna.
Cene za visokokakovostno mrežasto gibljivo cev se začnejo pri ca. 20 evrih. So močno odvisne od njihove dolžine in potrebne količine uporabljene mreže iz nerjavečega jekla.
V naši spletni trgovini ponujamo le mrežaste gibljive cevi OEM kakovosti. To vam zagotavlja maksimalno varnost za dolgo in udobno vožnjo.