Zbiralnik, izpusna naprava za tvoj avto

Zbiralnik, izpusna naprava za Top izdelavo avtomobila
- Zbiralnik, izpusna naprava VW GOLF
- Zbiralnik, izpusna naprava BMW Serija 3
- Zbiralnik, izpusna naprava VW PASSAT
- AUDI A4
- Zbiralnik, izpusna naprava BMW Serija 5
- Zbiralnik, izpusna naprava RENAULT CLIO
- Zbiralnik, izpusna naprava RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Zbiralnik, izpusna naprava AUDI A6
- Zbiralnik, izpusna naprava OPEL ASTRA
- Zbiralnik, izpusna naprava CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Zbiralnik, izpusna naprava AUDI A3
- Zbiralnik, izpusna naprava FORD FOCUS
- Zbiralnik, izpusna naprava VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Zbiralnik, izpusna naprava VW TOURAN
- Zbiralnik, izpusna naprava RENAULT SCÉNIC
- Zbiralnik, izpusna naprava MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Zbiralnik, izpusna naprava? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Dva zbiralnika je mogoče najti v vsakem avtomobilu. Sesalni zbiralnik se nahaja na vhodu v motor, kjer se zbira zrak od zunaj, se odmeri in vodi skozi dušilec do goriva, ki teče skozi sesalni ventil. Nato se zmes širi do goriva in zračnega injekcijskega ventila na valju, se sežge in kot plin teče skozi izpušni ventil, končno pa pristane pri izpušni zbiralniku, ki mu poenostavljeno rečemo kar kolektor.
Kolektor je privit s preprostimi vendar termično prožnimi vijaki na valj, pri čemer so posamezne cevi valjev v skupnem koncu. Ker je ta tem področju zelo vroče, so deli običajno z litega železa. Tudi okvir narejen iz nerjavečega jekla. Ta način proizvodnje se je občutno povečal zaradi varjenja posebne kovine, kjer je treba upoštevati, da je odporna do 900 ° C. Vedno je treba biti pozoren, da pri plinih, ki se pretakajo, ne pride do gneče v posameznih ceveh. Zato se kolektorji vedno zelo segrejejo do konca. Kljub temu je uspelo narediti vse tanjši kolektor, ki lahko preživi več sto kilometrov.
Starejši kolektorji so imeli prve škode zelo pogosto že po 100.000 km in jih je bilo treba zamenjati. Še posebej, ko je prišlo do prvih vžigov, so se kolektorji izjemno hitro segreli do 900 ° C in so bili še posebej preobremenjeni. Notranji tlak je bil opažen le pozneje v proizvodnji, tako da je bila obraba zelo omejena. Te in druge dele (ABS senzorji, zavorne čeljusti, zavorne cevi…) lahko v naši spletni trgovini najdete po ugodnih cenah in s hitrimi dobavnimi pogoji.