Srednji glusnik (izpusni lonec) za tvoj avto

Srednji glusnik (izpusni lonec) za Top izdelavo avtomobila
- Srednji glusnik (izpusni lonec) VW GOLF
- Srednji glusnik (izpusni lonec) BMW Serija 3
- Srednji glusnik (izpusni lonec) VW PASSAT
- AUDI A4
- Srednji glusnik (izpusni lonec) BMW Serija 5
- Srednji glusnik (izpusni lonec) RENAULT CLIO
- Srednji glusnik (izpusni lonec) RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Srednji glusnik (izpusni lonec) AUDI A6
- Srednji glusnik (izpusni lonec) OPEL ASTRA
- Srednji glusnik (izpusni lonec) CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Srednji glusnik (izpusni lonec) AUDI A3
- Srednji glusnik (izpusni lonec) FORD FOCUS
- Srednji glusnik (izpusni lonec) VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Srednji glusnik (izpusni lonec) VW TOURAN
- Srednji glusnik (izpusni lonec) RENAULT SCÉNIC
- Srednji glusnik (izpusni lonec) MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Srednji glusnik (izpusni lonec)? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Srednji gušnik je sestavni del izpušnega sistema in je nameščen v izpušni cevi pred končnim glušnikom. Z uporabo srednjega dlušnika je avto precej tišji.
Pot zvoka
Ne boste prepoznali hrupa motorja, dokler ne bodo poškodovalii gibljive izpušne cevi. Hrup pri normalni hitrosti motorja, tudi pri majhnih motorjih, je grozen. Da bi se izognili vožnji avtomobila z resničnim zvokom, je bilo storjeno veliko, da bi zmanjšali hrup. V zvezi s tem je predvsem glušnik poceni in tehnično preprost del za zagotavljanje tega.
Hrup nastane pri zgorevanju mešanice goriva v zgorevalni komori. Eksplozija potiska bate motorja v valj in ustvarja pogon avtomobila. Izgoreli plin se nato potisne v izpušno cev skozi izpušni ventil. Če je izpušna cev samo ena ravna votla cev, bi eksplozija na koncu povzročila veliko eksplozijo. Ta eksplozija je dejansko stisnjen zrak. Namen glušnika je razpršiti in zmanjšati zvok.
Konstrukcija glušnika izpuha
Tehnično je glušnik zelo preprost modul: sestavljen je iz dveh cevi in kovinska škatla. Ena cevka vstopi v škatli, druga pa gre pod določenim kotom, ki se prekriva med seboj v škatli. Izpušni plini iz motorja lahko enostavno prehajajo skozi cevi in zvok se premika naprej. V dovodni glušnik vstopi skozi dovodno cev, ki začne rahlo vibrirati. Plin doseže izhodno cev, vendar povzroča malo šuma. Več takšnih glušnikov je nameščenih v vrsti, tišji je motor.
Srednji glušnik izpuha kot obrabni del
Izpušni sistem je izpostavljen velikim obremenitvam. Celoten sistem je zelo močan, čeprav je njegova gibka cev ločena od motorja in njegovih vibracij. Vključuje tudi gibanje hrupa in avta. Cevi so tudi ogrevane. Do 60% energije avtomobila se izpušča v okolje s temperaturo izpušnih plinov. Tehnično ni druge rešitve. Ko je vozilo parkirano, izpušni sistem spet trpi: s hlajenjem se od zraka nabira vlaga in se kondenzira v njem.
Izpušno cev napade rja, tik pred dvema robama: notranjim in zunajiim. Prej ali slej izpušni sistem rjavi. Tanek glušnik prizadene prej kot prevlečeno osrednjo komponento. Zasnova izpuhov preprosto ne daje proizvajalcem izbire: če bi želeli ustvariti zelo močan in trden izpušni sistem bi bilo dopustno le iz litega jekla. Ta kovina je močna in trajna, vendar bi celoten sistem stala do 1.000 EUR. Zato je izpušni sistem narejen kot obrabni sistem.
Življenjska doba srednjega glušnika
Trajnost srednjega glušnika moči je odvisna od sloga vožnje. Če uporabljate svoj avto v zimskem času, lahko rjavi veliko hitreje kot poleti. Pogosta vožnja na kratkih razdaljah s stalnimi temperaturnimi spremembami (od toplote do mraza) pospešuje nastanek rje. Povprečna življenjska doba glušnika je približno 4-5 let.
Takoj boste vedeli o poškodovanem srednjem ali končnem glušniku: avto bo postal vse bolj glasen. Priporočamo takojšnjo zamenjavo. Varjenje glušnika se pogosto ne splača, ker so njegovi kovinski sloji preveč tanki. To še posebej velja za korozivne dele. Novi srednji glušnik stane približno 30 evrov, zato varjenje ni primerno niti za prihranke pri stroških.