Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik za tvoj avto
Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik za Top izdelavo avtomobila
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik VW GOLF
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik BMW Serija 3
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik VW PASSAT
- AUDI A4
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik BMW Serija 5
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik RENAULT MEGANE
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik RENAULT CLIO
- OPEL ASTRA
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik AUDI A6
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik SKODA OCTAVIA
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik AUDI A3
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik FORD FOCUS
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik VW POLO
- RENAULT SCÉNIC
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik VW TOURAN
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik VW TRANSPORTER
- Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik HONDA CIVIC
- MERCEDES-BENZ Razred E
Pokvarjen Komplet filtra hidravlike, avtom. menjalnik? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Od leta 1990 je hidravlični sistem v avtomobilih srednjega razreda postal standard. Danes imajo vsa vozila hidravlični zavorni sistem, hidravlično sklopko in hidravlični servovolan. Vsi ti sistemi pogosto delujejo z istim hidravličnim oljem. Spremljanje olja je ponavadi zelo enostavno, ker je treba pregledati le rezervoar pod pokrovom. Ta posoda je transparentna in običajno na stranici loka kolesa ali odbijača nameščena tako, da je olje mogoče enostavno nadzirati.
Barva mora biti svetla in rumenkasta. Vsaka črnina je dokaz onesnaženja. Tudi to kaže na polni hidravlični filter, ki ga je treba takoj zamenjati na servisu. Vgradnja hidravlike je tehnično relativno enostavna, odvisna je od čistega olja. Vsako onesnaževanje z suspendiranimi snovmi lahko vpliva na zmogljivost. Bati niso več sposobni zgraditi zahtevanega tlaka. To je lahko še posebej nevarno, če ima zavorni sistem napako. Takšni primeri se sicer pojavijo redko, saj je skoraj nemogoče izključiti onesnaževanje sistemov. Neraztopljene trdne snovi vstopijo v sistem, če je novega olja preveč. Tam bo zelo malo delcev in jih je mogoče ujeti s hidravličnim filtrom. Samo, če so deli pregrevani, se olje segreje in naredi mehurčke, tako da se lahko poškodujejo tudi drugi deli ali vsaj povzročijo kontaminacijo.
Če je hidravlični filter onesnažen je zamenjava potrebna, če medij filtra ni mogoče zamenjati. Ni skupnega pravila, ki se nanašajo na hidravlični filter. Veliko hidravličnih filtrov je opremljenih s filtrirnim papirjem, ki mora imeti velike pore, saj je olje viskozno in se težko stisne skozi filter. Zato pa se v glavnem uporablja zaslon. Majhni prašni delci se ne morejo vedno absorbirati, tako da je olje lahko onesnaženo in ga je treba redno menjati. Mi vam vedno v naši spletni trgovini nudimo nove dele vseh vrst po ugodnih cenah. Imamo tudi kabine, zračne filter, črpalke za gorivo, sklopke, kable, nape, itd.