Rele, zarilna naprava za tvoj avto

Rele za grelne svečke za Top izdelavo avtomobila
- Rele, zarilna naprava VW GOLF
- Rele, zarilna naprava BMW Serija 3
- Rele za grelne svečke VW PASSAT
- AUDI A4
- Rele, zarilna naprava BMW Serija 5
- Rele, zarilna naprava RENAULT CLIO
- Rele za grelne svečke RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Rele, zarilna naprava AUDI A6
- Rele, zarilna naprava OPEL ASTRA
- Rele za grelne svečke CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Rele, zarilna naprava AUDI A3
- Rele, zarilna naprava FORD FOCUS
- Rele za grelne svečke VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Rele, zarilna naprava VW TOURAN
- Rele, zarilna naprava RENAULT SCÉNIC
- Rele za grelne svečke MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Rele, zarilna naprava? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Zagon dizelskega motorja z žarilno svečko
Žarilne svečke so nujne za hladen zagon dizelskega motorja. Zagotavljajo predgrevanje izgorevalne komore, kar omogoča proces vžiga dizelskega motorja. Za pravilno delovanje žarilnih svečk je potrebna ločena krmilna enota.
Razlika med dizelskim in bencinskim motorjem
Pomembna razlika med bencinskim in dizelskim motorjem je njegov vžig. Pri bencinskem motorju vsak proces zahteva ločen vžig, dizelski motorji pa so t.i. samovžigalni. To pomeni, da vbrizgano gorivo neodvisno povzroči izgorevanje pod zadostnim tlakom. Dizelski motorji zahtevajo višji delovni tlak kot bencinski motorji. V samovžigalnem motorju je običajen tlak 180 barov, medtem ko bencinski motorji dosegajo le 75 barov.
Ta visok notranji tlak se pojavi le pod idealnimi pogoji: motor mora biti dovolj ogret in vsem kovinskim delom mora biti omogočeno, da se razširijo, kot je predvideno, da je sistem dizelskega motorja dovolj trden, da prenese visok notranji tlak. Poleg tega ima dizelski motor nizko temperaturo izgorevanja, zaradi svoje stopnje učinkovitosti. Potrebuje daljši čas za segrevanje. Še posebej v hladnem vremenu so žarilne svečke nepogrešljive za delovanje dizelskega motorja.
Naloga žarilnih svečk
Žarilne svečke so sestavljene iz toplotno odporne kovinske palice. Pogosto se uporablja peskano železo. Ta palica se nahaja pod visoko napetostjo, zaradi česar žari. Vbrizgano dizelsko gorivo se vžge z vžigalno svečko, ne da bi doseglo samovžig. Ko je motor dovolj ogret, se žarilna svečka samodejno izklopi, dizel pa neodvisno teče. Avtomatski proces žarenja regulira krmilna enota časa žarenja.
Naloga krmilne enote časa žarenja
V zgodnji dobi dizelske tehnologije je krmiljenje žarilne svečke potekalo s preprostimi bimetalnimi stikali. Ta so bila zelo nenatančna in so se hitro obrabila. Za pravilno reguliranje časa predgrevanja se danes uporablja profesionalna krmilna enota časa žarenja. Regulira napetost, maksimalno temperaturo, čas predgrevanja in trajanje efektivnega preostalega žarenja. Krmilna enota ima nalogo merjenja, poleg svojih krmilnih funkcij. Če enota časa žarenja zazna odstopanje od dejanske vrednosti, se lahko odzove na grozečo okvaro žarilne svečke in jo prenese v pomnilnik napak.
Okvare avtomatskega predgrevalnika
Krmilna enota žarilne svečke je elektronski del in je občutljiv na vlago. Na splošno je o okvarah obveščeno krmiljenje motorja in dobijo ustrezno kodo napake. Najbolj očiten simptom okvarjene krmilne enote je neuspešen zagon avtomobila. V večini primerov je pokvarjena samo varovalka. Visoki zagonski tokovi morajo biti zavarovani, da se prepreči vžig kabla.
Če postane avtomatski predgrevalnik zaradi starosti krhek in razpokan, ga je treba zamenjati. To je res enostavno. Gre za preprost vtični modul, ki ga preprosto odstranite in nadomestite z novim. Žarilne svečke je priporočljivo zamenjati skupaj s krmilno enoto. To zagotavlja novo stanje celotnega sistema za predgretje dizelskega motorja.
Nakup krmilne enote časa žarenja
Čeprav gre za tehnično zapleteno napravo, ki ima pomembno nalogo, je nakup krmilne enote časa žarenja neverjetno poceni. Cene se začnejo, odvisno od proizvajalca in vozila, pri ca. 50 evrih. Kljub preprosti zamenjavi, mnogi avtomobili zahtevajo obisk avtoservisa: pomnilnik napak je treba izbrisati in prilagoditi novemu avtomatskemu predgrevanju. Tu gre za vprašanje nekaj minut. Na splošno okvara krmilne enote časa žarenja predstavlja obvladljiv projekt, ki ga je mogoče izvajati z običajnimi veščinami mehatronike.