Vzigalna tuljava za tvoj avto

Vzigalna tuljava za Top izdelavo avtomobila
- Vzigalna tuljava VW GOLF
- Vzigalna tuljava BMW Serija 3
- Vzigalna tuljava VW PASSAT
- AUDI A4
- Vzigalna tuljava BMW Serija 5
- Vzigalna tuljava RENAULT CLIO
- Vzigalna tuljava RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Vzigalna tuljava AUDI A6
- Vzigalna tuljava OPEL ASTRA
- Vzigalna tuljava CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Vzigalna tuljava AUDI A3
- Vzigalna tuljava FORD FOCUS
- Vzigalna tuljava VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Vzigalna tuljava VW TOURAN
- Vzigalna tuljava RENAULT SCÉNIC
- Vzigalna tuljava MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Vzigalna tuljava? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Zanesljivo zgorevanje z vžigalno tuljavo
Vžigalna tuljava je majhna, neopazna komponenta v motornem prostoru. Vendar je sestavni del, ki je nepogrešljiv za vožnjo: brez vžigalne tuljave zgorevanje n mogoče in motor ne more delovati.
Naloga vžigalne tuljave
Vžigalna tuljava spremeni napetost 14,4 voltov od alternatorja na napetost, potrebno za vžig. Glede na avto je to lahko do 30.000 voltov. Takšna visoka napetost je potrebna za ustvarjanje močne iskre za gorivo v zgorevalni komori. Vžigalni mehanizem ima preprosto tehnično zasnovo in njegovo življenjsko dobo je običajno tako dolgo kot življenjska doba avtomobila. Če ne deluje, se ga preprosto zamenja.
Konstrukcija vžigalne tuljave
Vžigalni transformator je napetostno odporno ohišje z notranjim jedrom transformatorja. Šibka napetost 12 V teče od alternatorja do tuljave, kjer se preoblikuje skozi navitje bakra do zahtevane napetosti. Ni trajni učinek, ampak pride do njega samo, če je to potrebno za vžigalno svečko.
Standardno so bile uporabljene ločene kvadratne ali valjaste vžigalne tuljave. V glavnem so se uporabljale v sistemih za vžig s prekinjevalci vžiga. Ta sistem vžiga je bil nagnjen k obrabi in se ga je postopoma zamenjalo z brezkontaktnimi vžigalnimi sistemi. To je vplivalo je na zasnovo vžigalnih transformatorjev. Na splošno so brezkontaktne vžigalne tuljave enake kot pri klasičnih vžigalnih transformatorjih.
Obraba vžigalne tuljave
Vžigalni transformator nima gibljivih delov. Ti moduli torej ne kažejo znakov obrabe. Imajo pa enega velika sovražnika - vlago.
Vžigalna tuljava je običajno izolirana z visoko odporno plastiko, ki sčasoma postane krhka. Zaradi velike temperature in nihanja v motorju se temu ni mogoče izogniti. Majhne razpoke na pokrovu omogočajo prodor vode v vžigalno tuljavo. V tem primeru komponenta kmalu odpove.
Odkrivanje pokvarjenih vžigalnih tuljav
Stara vžigalna tuljava lahko pregori. Ta okvara je zelo redka. Pred tem transformator običajno ne deluje. Eden od prvih simptomov je, da avtomobil ne pospešuje pravilno. To je zato, ker valji ne dobijo potrebnih isker od vžiga. Pospešek je nepravilen in avtomobil se poskakuje med vožnjo. Če se to zgodi, morate najti vzrok.
Preprost način za preverjanje vžiga
Parkirajte v temni garaži. Odprite pokrov motorja in zaženite motor. Če utripa v motornem prostoru, to pomeni napako pri sproženju. Pazite na varnost: Ne dotikajte se poškodovanih delov, dokler je motor v teku. Vžigni sistem ni nevaren, ko je motor izklopljen. Ampak, če teče, obstaja velika nevarnost električnega udara!
To je zelo učinkovit preizkus. Če vžigalna tuljava začne utripati, takoj poiščete težavo. V večini primerov so vžigalni kabli odgovorni za napako v omrežju.
Zato je smiselno zamenjati celoten vžig v primeru pokvarjene vžigalne tuljave. Kabli in vžigalne svečke so zelo ugodne. Popolna nadomestitev bo zagotovila nemoteno delovanje vašega avta še več let.
Ugodne cene vžigalne tuljave
Novo vžigalno tuljavo lahko kupite za 25 EUR. Visokokakovostne tuljave blagovnih znamk proizvajalcev, kot sta BOSCH ali MAGNETI MARELLI, stanejo med 35 in 50 EUR. V kombinaciji z novimi vžigalnimi svečkami in kabli lahko zanesljivo zaženete avtomobil pri vseh pogojih.
Nasvet: Zamenjajte ali očistite vse kable za ozemljitev avta. Ena je priključena na akumulator, ena na alternator in vžigalna tuljava je prav tako priključena na karoserijo. Na svojih kontaktnih točkah imajo pogosto plast rje, ki ima izolacijski učinek. Poliranje in mazanje teh kontaktov lahko vžigu povrne vso zmogljivost vžiga.