Kroznik vzmeti za tvoj avto

Kroznik vzmeti za Top izdelavo avtomobila
- Kroznik vzmeti VW GOLF
- Kroznik vzmeti BMW Serija 3
- Kroznik vzmeti VW PASSAT
- AUDI A4
- Kroznik vzmeti BMW Serija 5
- Kroznik vzmeti RENAULT CLIO
- Kroznik vzmeti RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Kroznik vzmeti AUDI A6
- Kroznik vzmeti OPEL ASTRA
- Kroznik vzmeti CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Kroznik vzmeti AUDI A3
- Kroznik vzmeti FORD FOCUS
- Kroznik vzmeti VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Kroznik vzmeti VW TOURAN
- Kroznik vzmeti RENAULT SCÉNIC
- Kroznik vzmeti MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Kroznik vzmeti? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Spiralni vzmeti zagotavlja njeno stiskalno točko: sedež vzmeti
Vzmetni sedež je del opornika vzmetenja. Glede na konstrukcijo dušilne enote, ima opornik enega ali dva snemljiva vzmetna sedeža. Na splošno so zadnji oporniki, kjer je amortizer nameščen ločeno od vzmeti, opremljeni z dvema odstranljivima vzmetnima sedežema. V sprednjih amortizerjih, kjer vzmetna tuljava obkroža amortizer, je spodnji vzmetni sedež privarjen.
Konstrukcija avtomobilske vzmeti
Za ublažitev učinkov neravnih cest, so pogoste tri konstrukcije:
- listnate vzmeti
- torzijske vzmeti
- spiralne vzmeti
Listnate vzmeti so najstarejša oblika vzmetenja. So preprosti snopi kovinskih plošč, montirani na oseh. Uporabljale so se že za kočije. Danes se listnate vzmeti najdejo – in to zelo redko - na zadnjih oseh. Prava terenska vozila, kot je Jeep Wrangler ali Range-Rover, so še vedno opremljena z listnimi vzmetmi. Poleg tega jih je mogoče najti na majhnih kombijih.
Torzijske vzmeti so bile pogosto nameščene na zadnji osi francoskih avtomobilov. Sestavljene so iz okroglega droga, ki reagira na torzijo. Torzijski drogovi so zelo prostorsko učinkoviti in trpežni, vendar pa je njihova konstrukcija precej draga. Najpogosteje se uporabljajo za goseničarje, kot so bagri goseničarji ali tanki.
Spiralna vzmet je princip vzmetenja, ki se pri izdelavi avtomobilov najpogosteje uporablja. Sestavljene so iz debele, zvite žice. Vzmetni sedeži so podporne točke na obeh koncih spiralne vzmeti.
Okvare vzmetnega sedeža
Sedeži vzmeti so na splošno zelo trpežni. Tudi ko spiralna vzmet potrebuje zamenjavo, se stari sedeži še vedno lahko uporabljajo. Vzmetni sedež je izpostavljen bremenu visokega tlaka in mora biti sposoben prenesti rahle premike, zato so vzmetni sedeži zelo trdni in trajajo življenjsko dobo avtomobila. Kljub temu je možno, da se na vzmetnem sedežu razvijejo razpoke zaradi korozije ali prekomerne obremenitve.
Pogosto so vzmetni sedeži spiralnih vzmeti opremljeni z dodatno plastjo iz trde gume, ki lahko postane krhka in se sčasoma razgradi. To postane očitno zaradi klikanja in rožljanja. Ko je obraba napredovala, se lahko pri avtomobilu pojavijo težave z ohranjanjem njegove poti.
Zamenjava vzmetnih sedežev
Za zamenjavo vzmetnega sedeža vzmetne tuljave dušilne enote je treba vzmet razstaviti. Odvisno od položaja vzmeti, bo morda potreben vzmetni kompresor. To velja zlasti za enote vzmetenja prednje osi. V nobenem primeru se vzmetne tuljave ne sme stisniti s katerimkoli drugim orodjem kot s predpisanim kompresorjem. Nenadoma razširjena vzmet lahko povzroči smrtno poškodbo.
Na mnogih avtomobilih je mogoče spiralno tuljavo zadnje osi odstraniti takoj po dvigu avtomobila in razstavljanju amortizerja. Na splošno so vzmetni sedeži ohlapno nameščeni in bodo izpadli.
V primeru zamenjave vzmetnega sedeža, je treba preveriti naslednje:
- debelino zavornih diskov
- korozijo zavornih cevi
- tesnjenje amortizerja
- kopičenje rje in razpoke na spiralni tuljavi
- nenormalnosti na krmilih členkih in manšetah HK zgloba
Zlasti v starih avtomobilih je treba vsako priložnost izkoristiti za natančno preverjanje vseh pomembnih avtomobilskih delov. Razstavljen opornik je odlična priložnost.
Kakovost tudi v detajlih
Vzmetni sedež spiralne vzmeti je majhen, a zelo napet del avtomobila. Zaradi slabše kakovosti rezervnega dela, lahko pride do hitre obrabe, kar vpliva tudi na druge dele: zlomi vzmetnega sedeža povzročajo izkrivljanje spiralne tuljave, ki ne bo več imela optimalne stiskalne točke. To bo povzročilo, da se bo kmalu obrabila.
Poleg tega bodo sile, ki niso pravilno usmerjene, vplivale na amortizer in geometrijo celotne osi, zato je izbira najboljše možne kakovosti za ta preprost avtomobilski del neizogibna. V naši spletni trgovini nudimo izključno OEM-kakovost. To vas bo obdržalo na varnem z avtomobilom, ki je optimalno varen za promet.
Vzmetni sedeži blagovnih znamk, kot je FEBI BILSTEIN ali MAPCO, so izredno poceni in zato ni nobenega trdnega razloga, da se zanesete na slabšo kakovost. Cene izdelkov z blagovno znamko se začnejo pri ca. šestih evrih. Bolj kompleksni deli z gumijastimi ležaji in plastičnim vodilom lahko stanejo kar 25 evrov. Za tako pomemben in napet del je to primerno.