Nosilec amortizerja za tvoj avto
Nosilec amortizerja za Top izdelavo avtomobila
- Opora in vodilo blažilnika VW GOLF
- Opora in vodilo blažilnika BMW Serija 3
- Ležaj amortizerja VW PASSAT
- AUDI A4
- Opora in vodilo blažilnika BMW Serija 5
- Opora in vodilo blažilnika RENAULT CLIO
- Ležaj amortizerja RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Opora in vodilo blažilnika AUDI A6
- Opora in vodilo blažilnika OPEL ASTRA
- Ležaj amortizerja CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Opora in vodilo blažilnika AUDI A3
- Opora in vodilo blažilnika FORD FOCUS
- Ležaj amortizerja VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Opora in vodilo blažilnika VW TOURAN
- Opora in vodilo blažilnika RENAULT SCÉNIC
- Ležaj amortizerja MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Nosilec amortizerja? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Ležaj amortizerja je povezava opornika amortizerja na karoserijo. Njegova naloga je absorbirati vibracijske sile absorpcije amortizerja. Poleg tega mora imeti sprednji ležaji amortizerja vrtljivi, tako da lahko vozilo krmili. V ta namen ima sprednji ležaj amortizerja v sredini kotalni ležaj.
Zadnji ležaj amortizerja je zasnovan kot fiksen, saj je zadnja os trdna v avtomobilih in se ne obrača. Za boljše razlikovanje med njimi so zadnji ležaji amortizerja imenujejo tudi podporni ležaji.
Bistvo ležaja amortizerja
Avti so zasnovani tako, da se gibljejo varno in udobno v dovoljenih mejah. Zato se voznik ponavadi ne zaveda ogromnih sil, ki delujejo na vozilo. Če varnostni deli na karoserijo ne bi bil povezan s podpornimi elementi, bi visoke sile vplivale na ploščo. Da bi se izognili okvari opornika amortizerja, mora biti povezovalna točka zelo čvrsta, zaradi česar je vozilo težje. Zato je idealna rešitev mehka, elastična povezava med opornikom in karoserijo.
Konstrukcija ležaja amortizerja
Ležaj amortizerja je sestavljen iz modula, ki je iz elastične gume in plastike. Ojačan je znotraj z jeklenim obročem. Sprednji ležaj amortizerja ima vgrajene ležaje, ki manjkajo na zadnjih ležajih amortizerja.
Obraba ležajev amortizerja
Ležaji amortizerja morajo trajno absorbirati vibracijske sile podpornikov. Pri vsakem vzmetenju deluje več ton na majhen gumijasti element. Sčasoma se elastičnost ležajev zmanjša. Potem ležaj amortizerja ne sedi pravilno in trdno na karoserijo in postane zrahaljana. To se lahko izrazi na več načinov:
- Vozilo je lahko glasno, zlasti na neravni cesti
- Pnevmatike se obrabijo na eni strani
- Vozilo ne vozi ravno
Da bi se prepričali, da je ležaj amortizerja dejansko okvarjen, je treba vozilo postaviti na dvigalo. Potem se stresa ležaj amortizerja. Če ga je mogoče enostavno premikati naprej in nazaj, je ležaj amortizerja definitivno obrabljen.
Življenjska doba in zamenjava ležajev amortizerja
Življenjska doba ležajev amortizerja pri normalni vožnji je približno 100.000 km.
Za menjavo ležaja je treba odstraniti amortizerje. To je možno samo s posebnimi orodji, vključno z napenjalko za vzmet. Vsi poskusi odstranitve ležaja brez ustreznega vzmetnega kompresorja so smrtno nevarni! Življenjska doba amortizerjev je na neki način enaka življenjski dobi ležaja amortizerja. Zato je pri menjavi ležaja amortizerja smiselno zamenjati vse dele vzmetenja vozila. Na ta način lahko dosežete odličen pogoj za naslednjih 100.000 km v enem samem postopku.
Drugi smiselni ukrepi pri menjavi ležajev amortizerja
Razstavljanje ležajev amortizerja predstavlja veliko popravilo. Ni posebej zahtevno, vendar zahteva veliko dela. Ampak, če morate do sedaj razstaviti avtomobil, si lahko ogledate tudi vse druge, običajne obrabne dele. To so:
- Zaščite osi
- Manšete krmilnih gredi
- Kroglični zglob
- Zavorni koluti in ploščice
- Kolesni ležaji
Nadležno zna biti, da po zamenjavi ležajev amortizerja, ki predstavlja veliko popravilo, morate začeti iz nič, ker je druga komponenta pokvarjena. Glede na nizke cene nadomestnih delov za avtomobile, morate zamenjati vse, kar je smiselno pri izvajanju popravila teh razsežnosti.
Cene ležajev amortizerja
Ležaj amortizerja je neverjetno poceni. Komplet za sprednjo os je med 15 in 30 EUR. Za manjša in lažja vozila je ležaj amortizerja cenejši, težja in hitra vozila potrebujejo stabilnejše nadomestne dele. To pojasnjuje razliko v ceni. Ležaja amortizerja se vedno zamenjujeta v parih. Obraba teh komponent je postopna in postopna, a pretežno istočasna.
Če se zamenja le en ležaj amortizerja, se bo ravnanje avta poslabšalo in ne izboljšalo. Zadnji ležaji amortizerja se vedno zamenjajo v parih. Ti nadomestni deli stanejo približno enako kot sprednji ležaji amortizerja. Novi ležaji amortizerja vam bodo pomagali narediti en korak bližje uspešnemu tehničnemu pregledu.