Zgib, kardanska gred za tvoj avto
Zgib, kardanska gred za Top izdelavo avtomobila
- Zgib, kardanska gred VW GOLF
- Zgib, kardanska gred BMW Serija 3
- Zgib, kardanska gred VW PASSAT
- AUDI A4
- Zgib, kardanska gred BMW Serija 5
- Zgib, kardanska gred RENAULT CLIO
- Zgib, kardanska gred RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Zgib, kardanska gred AUDI A6
- Zgib, kardanska gred OPEL ASTRA
- Zgib, kardanska gred CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Zgib, kardanska gred AUDI A3
- Zgib, kardanska gred FORD FOCUS
- Zgib, kardanska gred VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Zgib, kardanska gred VW TOURAN
- Zgib, kardanska gred RENAULT SCÉNIC
- Zgib, kardanska gred MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Zgib, kardanska gred? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Hardy zglob je preprosta, vendar pomembna komponenta v vseh vozilih na zadnja kolesa. Zmanjša vrtilni moment, ki ga ustvari motor, in preprečuje prezgodnjo obrabo vzdolžne gredi. Poleg tega so zaradi te komponente pospeški in spremembe obremenitve bolj udobne.
Zasnova pogona na zadnja kolesa
Zadnji pogon je kombinacija sprednjega motorja, ki poganja zadnja kolesa. Navor motorja, ki ga ustvari motor, prenaša vzdolžna gred s sprednje osi nazaj. Vzdolžna gred je odvisna od tipa vozila povezana z menjalnikom in diferencialom ali pa je povezano z motorjem in menjalnikom, nameščenim na zadnji strani. Ta oblika se imenuje "transaxle" in ustvarja optimalno težišče avtomobila.
Večina avtomobilov s pogonom zadaj uporablja diferencial. Ta majhen zobnik pretvori vzdolžni navor v dvostranski navor in poganja zadnja kolesa.
Kje se nahaja hardy zglob
Hardy zglob se nahaja v bližini motorja kot povezovalne točke s vzdolžno gredjo. Vzdolžna gred je vrtljiv drog, ki je v sredini pritrjen s pomočjo dvojnega sklepa, da se kompenzira premikanje avtomobila. Motor poganja zadnja kolesa skozi vzdolžno gred in nudi trajno upornost. Da bi zaščitili pogonski sistem pred obrabo, se hardy zglob nahaja med posameznimi elementi kot blažilnik udarcev. Gre za preprosto komponento, ki je preprosta za dostop.
Konstrukcija hardy zgloba
Hardy zglob je ogromen, okrogel, gumijast blok. Na tem zglobu se vrtijo luknje v krogu. Vsaka luknja ima jekleni vložek. Zglob je pritrjen na pogonsko gred gonila ali motorja. Po drugi strani je hardy zglob povezan z vzdolžno gredjo. Hardy zglob ni zaprt in ne potrebuje mazanja.
Okvare hardy zgloba
Guma, ne glede na kakovost, sčasoma izgubi elastičnost. Bolj kot je guma porozna, bolj je motena njena sposobnost absorpcije ustvarjenih sil. Jekleni vložki so sčasoma ohlapni in celotna struktura izgubi stabilnost. To boste čutili tako, da boste slišali trkanje in udarce med vožnjo. Zamenjava hardy zgloba ne sme čakati dlje časa. Vijaki se lahko sprostijo in zlomijo. Poškodovana vzdolžno gred pomeni veliko nevarnost in sproščena vzdolžna gred lahko povzroči zelo nevarno situacijo na cesti.
Zamenjava hardy zgloba
Seveda je smiselno zamenjati hardy zglob natančno glede na interval ali v primeru kakršne koli obrabe. Za zamenjavo potrebujete dvigaljo ali rampo. Za vijake hardy zgloba boste morali uporabiti pravi navor. Čeprav vijaki hardy zgloba niso priviti vijak, priporočamo tudi zamenjavo vijakov. Nikoli ne veste pod kakšno obremenitivjo so bili.
Stroški hardy zgloba
Cena hardy zgloba se razlikuje glede na prenosni navor. Na motociklu z vzdolžno gredjo je hardy zglob na voljo za manj kot 10 EUR. Pri visokih vrtilnih vozilih se cena začne pri 200 evrih. Za družinski avto, visokokakovostni hardy zglob od proizvajalca, kot je FEBI BILSTEIN, stane približno 100 EUR. Prav tako je odvisno od modela avtomobila. Na primer, za luksuzne avtomobile Mercedes in BMW, lahko najdete hardy zglob za 60 EUR.
Hardy zglob je sestavni del, ki ga je enostavno zamenjati, kar močno izboljša kakovost avtomobila in povečuje vrednost avtomobila.















































