Avtodeli Amortizerji za vse znamke avtomobilov

Amortizerji za vse modele avtomobilov
Amortizerji - Kaj morate vedeti o mehanizmu, obrabi in popravilu
Pogonski sklop/sklopka služi za prenos sile iz motorja, prek zobnika, na cesto. Če so ti deli v dobrem stanju, je vožnja vozila zelo prijetna. Okvare na pogonskem sklopu pa so lahko smrtno nevarne.
Sklopka: Skriti vmesni deli
Sklopka je globoko skrita komponenta vozila. Sestavljena je iz več komponent, vendar pa se vedno zamenjajo kot celota. Zamenjava sklopke je zelo draga in zamudna. Zahteva veliko strokovnega znanja in je zato priporočljivo, da je ne popravljate sami. Poškodovana ali obrabljena sklopka je opazna po slabem obnašanju pri vožnji. Motor ne pospešuje pravilno, vozilo pa postaja vedno bolj oklevajoče. Če je sklopka popolnoma dotrajana, je avtomobil komaj vozen.
Pogonski sklop: Od menjalnika do kolesa
Pogonski sklop je povezava med menjalnikom in kolesom. Sestavljen je iz dveh pogonskih gredi in krmilnega mehanizma koles. Pogonski sklop vključuje številne sestavne dele, katerih vse njihove okvare se odražajo kot slabše obnašanje avtomobila pri vožnji. Opletajoča kolesa, vozilo vleče na eno stran, močno ropotanje na kolesu ali glasno pokanje med vožnjo, so tipični znaki poškodovane pogonske osi.
Zaznava kakršnekoli poškodbe pogonskega sklopa/sklopke
Če niste prepričani, ali je sklopka pokvarjena ali ne, jo lahko testirate: Najprej si v navodilih za uporabo oglejte, če je vozilo opremljeno s testno funkcijo za sklopko. V večini primerov boste morali potegniti pedal sklopke, vendar prav tako obstajajo tudi druge diagnostične možnosti. Če to ni mogoče, prestavite avtomobil v visoko prestavo in hitro spustite sklopko. Če motor preneha delovati, sklopka še vedno deluje. Toda, če motor še vedno deluje, čeprav se avtomobil ne premika, se ne morete izogniti menjavi sklopke. Idealno testiranje pogonskega sklopa poteka na dvigalu. Pogonska kolesa morajo prosto viseti. Potem pa preprosto dajte obe roki na kolo in dobro pretresite. Če zaznate zračnost, obstaja okvara. Ob tej priložnosti, lahko preverite tudi manšete osi. Če so polne maščobe ali imajo vidno luknjo, jih je treba takoj zamenjati. Kolesni ležaj se bo drugače poškodoval. Sestavni deli pogonskega sklopa/sklopke se med normalno vožnjo neizogibno obrabijo. Drsenje ali vožnja prek cestnih lukenj ali visokih robnikov, lahko zelo hitro poškodujejo dele pogonskega sklopa. Slabo upravljanje sklopke ali njena preobremenitev s prekomerno težko prikolico je tudi zelo škodljivo za to komponento.
Kaj je potrebno zamenjati?
Ali se popravila izvajajo na pogonskem sklopu, je odvisno od stopnje poškodbe. Če je potrebno zamenjati manšeto osi, je potrebno demontirati celotno obeso in krogelne zglobe. Če so ti dosegli določeno starost, je vredno razmisliti o preventivni zamenjavi. Vsi gibljivi deli imajo gumijaste manšete ali dušilne elemente iz gume, ki se sčasoma obrabijo. Ker so vse te lahko dostopne komponente na voljo poceni na avtodelionline.si, lahko prihranite veliko nadaljnjega dela, z enim samim popravilom. Kar je pomembno je privijanje volanskega končnika na navojno luknjo, natančno tako, kot je bil privit stari del. V nasprotnem primeru tvegate slabo enakomerno stabilnost vožnje in prezgodnjo obrabo pnevmatik. Da bi to storili, morate bodisi šteti število vrtljajev pri odvijanju starih volanskih končnikov ali jih označiti. Po montaži je potrebno preizkusiti enakomernost vožnje. Če po popravilu avtomobil vleče v eno stran, je potrebno centriranje. Ta storitev je danes postala veliko bolj dostopna v specializiranih podjetjih. Sklopke se vedno menjajo v kompletih. Zamenjava sklopke je zelo draga, vendar je to mogoče. Potrebno je veliko časa, prostora in dobra orodja. Sklopka se nahaja med motorjem in menjalnikom. Pri zamenjavi sklopke je koristno zamenjati tudi olje menjalnika.