Avtodeli Cevi in pipe za vse znamke avtomobilov

Cevi in pipe za vse modele avtomobilov
Cevi in pipe - Kaj morate vedeti o mehanizmu, obrabi in popravilu
Cevi v motorju imajo nalogo prenosa vseh pomembnih tekočin in plinskih mešanic do njihovega cilja, brez izgub snovi. Vse cevi niso v nobenem primeru enake - vsaka cev ima specifične dimenzije in je izdelana iz materiala, ki ustreza nalogi te cevi.
Cevi v motorju
Če laik odpre pokrov motorja, je lahko nekoliko obremenjen z labirintom cevi in žic. Toda ta labirint ima strog red, ki mu sledijo vsi proizvajalci. Vsakdo, ki razume cevni sistem, lahko to znanje uporabi pri kateremkoli avtomobilu.
Motor za svoje delovanje potrebuje zrak, gorivo in vžigalno iskro. Elektrika se prenaša prek vodov in kablov; pri tem se ne uporabljajo nobene cevi. Vendar sta zrak in gorivo tipični snovi, povezani s cevmi. Cev za gorivo je izdelana iz tankih gumijastih cevi, ki so ovite v tkanino. Cevi v notranjosti so običajno izdelane iz aluminijastih manšet, kar se pokaže uporabno zlasti v zimskem času, saj omogoča predgretje dovodnega zraka. Tudi sam motor ima nekaj prezračevalnih cevi, ki služijo za izpust nadtlaka, ustvarjenega v motorju.
Največ cevi se vsekakor nahaja v hladilnem sistemu avtomobila. Tam gredo debele gumijaste cevi iz ekspanzijske posode ali hladilnika do motorja, vodne črpalke ali termostata in spet nazaj. Druge vrste cevi je mogoče najti v pospeševalcu zavor in čistilnem sistemu vetrobranskega stekla.
Okvare v sistemu cevi
Cevi počijo zaradi staranja ali zaradi mehanskih-termalnih posegov. Vsaka cev, še posebej vodovodne cevi, je zasnovana tako, da v primeru poškodbe odpove. Torej, če ima avtomobil, na primer, okvarjeno tesnilo glave ali pokvarjeno vodno črpalko, je prva komponenta, ki bo počila, cev, in tako preprečila veliko poškodbo motorja, zaradi blokade bata. Torej, če se cev pokvari, bi morali najti prvotni vzrok njene okvare. V primeru znakov ugriza ali odrgnin, je vzrok enostavno odkriti. Kuna lahko povzroči veliko škodo na avtomobilskih ceveh. Nepravilno pritrjena cev lahko zaide v vrtečo se komponento, kot je jermenica, in povzroči njeno poškodbo. Če so cevi že porozne, je že majhna razlika v pritisku dovolj, da povzroči, da se razpočijo. To se, na primer, zgodi, ko je hladilni sistem kontaminiran z oljem. Cevi v tem primeru postopoma korodirajo od znotraj in lahko nepričakovano počijo. Olje v hladilni vodi pomeni okvaro tesnila glave. Zato morate redno preverjati hladilno vodo.
Poškodovane cevi za gorivo proizvajajo močan vonj v notranjosti avtomobila in kapljice goriva pod njim. To zahteva nujne ukrepe, saj nenadzorovano uhajanje bencina vedno povzroča veliko požarno ogroženost. Pokvarjene vakuumske cevi v pospeševalcu zavor povzročijo spremenjeno vedenje zavor ali pa je težko pritisniti na zavorni pedal.
Kako popraviti sistem cevi
V bistvu: Vedno zamenjajte cev v celoti! Pred mnogimi leti so pokvarjeno cev enostavno odrezali, popravili in ponovno uporabili. To se danes močno odsvetuje. Cev, ki pušča na enem mestu, lahko jutri poči na drugem. Vsaka cev v motornem prostoru je v bistvu zelo poceni izdelek, na katerem vam ni treba varčevati. Pri današnjih cenah ni več vredno improvizirati in krpati. Cev drži le tako dobro, kot njen pritrdilni material. Prav tako ne bi smeli varčevati na objemkah in nosilcih, z uporabo neprimernih rešitev. Ti deli so tudi poceni izdelki in lahko bistveno izboljšajo varnost avtomobila.