Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut za tvoj avto

Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut zadaj in spredaj za različna vozila
Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut za Top izdelavo avtomobila
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut VW GOLF
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut BMW Serija 3
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut VW PASSAT
- AUDI A4
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut BMW Serija 5
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut RENAULT CLIO
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut AUDI A6
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut OPEL ASTRA
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut AUDI A3
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut FORD FOCUS
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut VW TOURAN
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut RENAULT SCÉNIC
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Zaščita zavornega diska – absolutno potrebna?
Zaščita zavornega diska ščiti notranjost zavornega diska, tako da preprečuje škropljenje peska ali vode na zavorni disk. Zaradi teže je ta pločevina tanka. Sčasoma korodira in jo je treba zamenjati. Na žalost je to neizogibno, saj odsotnost zaščite predstavlja pomanjkljivost na splošnem servisu. Vendar obstajajo še drugi očitni razlogi za namestitev te zaščite.
Obremenitev zavornih diskov
Zavorni diski so sestavljeni iz nekaj milimetrov trdega jekla. Poleg enostavnega in poceni trdega zavornega diska so na voljo tudi prezračevani zavorni diski. So tanjši, vendar v termičnem smislu bolj uravnoteženi. Temperaturne spremembe so najpomembnejši izziv za zavorni disk. Ob zaviranju se zavorne obloge z visokim tlakom drgnejo ob vrteče se diske.
To ustvarja torno toploto v višini več sto stopinj Celzija. Če hkrati mrzla voda pljuska ob zavorni disk, se lahko na disku razvijejo razpoke. Ko je enkrat razpokan, diska ni mogoče popraviti. Prej ali slej se bo zlomil, kar vodi v nevarno vožnjo. Da bi to preprečili, kot tudi zamašitev s peskom med diskom in ploščicami, se namesti zaščito.
Zamenjava zaščite
Vsaka zamenjava pnevmatike je odlična priložnost za preverjanje zaščite zavornega diska. Če so te pločevine korodirane ali razpokane v enem vijačnem kotu, se bo to slišalo kot ropotanje. Bolje je preventivno zamenjati zaščito. V primeru napredne korozije, bo odvijanje vijakov težje. Pri večini avtomobilov je idealen trenutek za odstranitev zamenjava zavornega diska. Večina dela je že izvedena, dostop do zaščite pa je enostaven.
Običajno je pritrjena z dvema ali tremi vijaki. Če so vijaki preveč zategnjeni, lahko pomaga nekaj WDja-40 ali, v najslabšem primeru, malo toplote. Ni treba uporabljati odprtega plamena, temveč sušilec za lase. Uporaba sušilca za lase je pomembna, da ne zažgete plastičnih ali gumijastih delov. Po teh popravilih je treba posebej preveriti zavorne cevi.
Stroški zaščite
Kar velja za izpuh, velja tudi za zaščito zavornega diska: kar se tiče proizvajalca, imate na voljo drage, a trpežne različice, ali oblikovanje avtomobila čim bolj dobičkonosno. V primeru teh poceni pločevin, enostavnih za zamenjavo, nimate razloga za uporabo dragih nerjavečih jeklenih pločevin. Zaščita je zelo poceni, vendar obstajajo razlike v kakovosti.
Razlike ležijo predvsem v natančnem prileganju in zaščiti pred korozijo. Pri zelo poceni anonimnih ponudnikih je pogosto potrebno prilagoditi izvrtine za vijake in kovino izravnati z nekaj dobro usmerjenimi udarci kladiva. V nasprotnem primeru lahko kovina drgne ob zavorni disk. Te gre le za neprijeten zvok, ampak tudi za predčasno obrabo diska in zaščite. Poleg tega imajo vse poceni ponudbe le črn barvni premaz, ki ponuja omejeno zaščito pred korozijo.
Namesto črno lakirane pločevine za 5-6 eurov, priporočamo pocinkano različico proizvajalca blagovne znamke. Ta je le malo dražja, vendar traja precej dlje. Na splošno ni nobenih težav glede pravilnega prileganja teh bolj kakovostnih modelov.
Popoln pregled ob vsakem popravilu zavor
Pri vsakem popravilu zavor je priporočljivo preveriti tudi vse priključene komponente. Popravilo zavore mora potekati istočasno s pregledom zavorne tekočine, zavornih cevi in zavornih valjev. Kovinske zavorne cevi ne smejo imeti sledov korozije, gumijaste cevi morajo biti brez razpok, zavorno tekočino je potrebno pregledati glede vsebnosti vlage.
Če je že zelena, jo je treba takoj zamenjati. To je tudi odlična priložnost za preverjanje osnih manšet, ročic obese, amortizerjev in krmilnega mehanizma. Zgodnje odkrivanje poškodb preprečuje neprijetna presenečenja med vožnjo.