Zavorni boben za tvoj avto

Zavorni boben za Top izdelavo avtomobila
- Zavorni boben VW GOLF
- Zavorni boben BMW Serija 3
- Zavorni boben VW PASSAT
- AUDI A4
- Zavorni boben BMW Serija 5
- Zavorni boben RENAULT CLIO
- Zavorni boben RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Zavorni boben AUDI A6
- Zavorni boben OPEL ASTRA
- Zavorni boben CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Zavorni boben AUDI A3
- Zavorni boben FORD FOCUS
- Zavorni boben VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Zavorni boben VW TOURAN
- Zavorni boben RENAULT SCÉNIC
- Zavorni boben MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Zavorni boben? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Zavorni boben je del bobnaste zavore. Zavorni sistem se uporablja že mnogo let in je znan po svoji robustnosti in dolgi življenjski dobi, vendar je današnji trend bolj naklonjen kolutnim zavoram. Kljub odpornosti se ta lahko poškoduje, in čeprav zavorne bobne niso več glavne zavore v avtomobilu, ni smiselno prezreti škode. V primeru okvare se lahko zavorna razdalja podaljša in lahko pride do prometne nesreče.
Kje najdem zavorni boben?
- Bobnasta zavora se sedaj uporablja samo na zadnji osi. Začnite tam.
- Na montiranem kolesu je bobnasta zavora nameščena za platiščem in pnevmatiko. Ko jih odstranite, boste našli zavorni valj, zavorne čeljusti in zavorne obloge, ki jih boben ščiti kot ohišje.
Kako deluje?
- Pri zaviranju se tlak v zavornem valju poveča in premikajo se notranji bati. So neposredno priključeni na zavorne čeljusti, ki se nato pritisnejo v smeri zavornega bobna. Obloge, povezane z zavornimi čeljustmi, pridejo v stik z bobnom in tvorijo trenje. Trenutek gibanja se zmanjša in vozilo se ustavi.
Kaj se zgodi v primeru okvare?
- Kolutne in bobnaste zavore so opremljene s nadzornim sistemom. Za kakršne koli težave preverite kazalnike na armaturni plošči.
- Poškodbe se redko pojavljajo na obeh straneh hkrati. Avtomobil potegne na eno stran ali se zagozdi pri zaviranju. Nenadno poslabšanje zavorne zmogljivosti je še en tipičen znak.
- Ročna zavora ne deluje.
- Če je zavora bobna zarjavela, se zavorna tekočina lahko razlije in se pojavijo temne lise okoli prizadetih območij.
Možni vzroki:
- Na del vpliva predvsem starost. Umazanija in vreme povzročata korozijo, ki postopoma izloča kovinske delce in tvori luknje. Številne bobnaste zavore imajo "zavorni obroč". Na to notranjo komponento lahko vpliva tudi korozija, s čimer se zmanjša učinkovitost zaviranja.
- Visoka mehanska obremenitve lahko povzročijo deformacijo. To se zgodi v primeru nesreče, vendar morda obstajajo drugi vzroki. Zavorni boben lahko izgubi svojo okroglo obliko, vibrira ali izgubi svojo moč v celoti.
Je treba iti na servis ali lahko ta del popravimo sami?
- Zavorni boben je varnostna komponenta in njegova funkcija se preskusi pri tehničnem pregledu. Popravila mora opraviti strokovnjak za namene varnosti. Če ne namestite zavor pravilno, lahko preprečite vožnjo.
Podaljšanje življenjske dobe - očistite osteklenele zavore
Baker, medenina, molibden, cinkov sulfat - zavorna obloga sestoji iz kompleksne mešanice materialov, iz katerih ima vsaka drugega tališča. Če ta material doseže to točko in imajo drugi materiali višjo tališče, nastane kristalna struktura in trda steklena plast na površini obloge, kar vpliva na trenje. Takšna "zasteklitev" se dogaja še posebej pri vožnji v mestu, kjer se vozilo ustavi in spelje, zavore pa so ves čas delno v uporabi.
Prav nobenega razloga ni, da bi tako zasteklenele zavore takoj zamenjali. Pogosto se zgodi, da se ob zaviranju zavor poveča ta sloj ponovno topi. Če želite to narediti, poiščite parkirišče ali ravno cesto (pazi na promet!). Pospešite do 80 km/h in nato stopite na zavoro in ponovite ta postopek, dokler se zaviranje ne izboljša. Potem boste opazili, da je beli sloj postopoma izginil iz zavornih oblog.
Koliko naj vložim?
Zavorni boben zagotavlja približno 25% celotne zavorne moči avtomobila. Vendar to lahko vpliva na preprečevanje nesreče ali udeležbo pri nesreči. Proizvajalci obljubljajo močne zavorne zmogljivosti za svoje dražje izdelke že vrsto let. Odvisno od tega, ali se prodajajo z ali brez kolesnega ležaja, lahko bobnaste zavore znašajo med 70 in 250 EUR.
Vsi želijo daljšo življenjsko dobo in boljšo zavorno zmogljivost za bobnaste zavore. Cene še vedno naraščajo. Da bi se izognili višjim stroškom, vam priporočamo, da obiščete našo spletno trgovino, kjer nudimo vrhunske izdelke po nizkih cenah. Imamo ponudbe, pri katerih boste resnično prihranili.