Zavorna cev za tvoj avto

Zavorna cev za Top izdelavo avtomobila
- Zavorna cev VW GOLF
- Zavorna cev BMW Serija 3
- Zavorna cev VW PASSAT
- AUDI A4
- Zavorna cev BMW Serija 5
- Zavorna cev RENAULT CLIO
- Zavorna cev RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Zavorna cev AUDI A6
- Zavorna cev OPEL ASTRA
- Zavorna cev CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Zavorna cev AUDI A3
- Zavorna cev FORD FOCUS
- Zavorna cev VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Zavorna cev VW TOURAN
- Zavorna cev RENAULT SCÉNIC
- Zavorna cev MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Zavorna cev? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Dovod pritiska z zavorno cevjo
Zavorna cev je majhen, vendar zelo pomemben del, ki se nahaja neposredno na zavorni čeljusti. Povezuje zavorno čeljust in zavorno linijo. Preberite si vse, kar morate vedeti o zavorni cevi.
Zavorni tlak za najboljši učinek
Zavore na avtomobilu delujejo hidravlično. Zaprti sistem, napolnjen z zavornim oljem, prenaša visok tlak na celoten zavorni sistem. Zavorni sistem temelji na dejstvu, da tekočin ni mogoče stisniti. Relativno rahel pritisk na zavorno stopalko se ojača s pomočjo vzvoda, zavornega ojačevalnika in hidravličnega razmerja med glavnim zavornim valjem in čeljustjo. Zato je najpomembnejša naloga zavornega sistema popolna tesnost.
Kompenzacija gibanja
Zaradi potrebe po tesnosti zavornega sistema je uporaba togih cevi še posebej smiselna. Da bi lahko zlomili bakreno cev, je potrebno uporabiti precej veliko sile. Zavorni tlak v avtomobilu je daleč od tega. Toda zavorni tlak mora biti nekako prenesen na zavorne čeljusti. Te so nameščeni neposredno na kolesu. Na zadnjih kolesih se čeljusti s kolesi nenehno premikajo navzgor in navzdol. Sprednja kolesa imajo še dodatno krmilno gibanje. Za zanesljivo povezavo med zavornimi linjami in zavornimi čeljustmi se uporabljajo zavorne cevi.
Konstrukcija zavorne cevi
Zavorna cev sestavlja robustna notranja tkanina, ki ima debel plašč iz gume. Gumijasta plast v idealnem primeru zagotavlja prilagodljivost, ki je potrebna za prenos zavornega tlaka. Poleg tega so gumijaste cevi, ki so dodatno nameščene, razmeroma poceni. Vendar ima guma tudi določene pomanjkljivosti.
Gumijaste cevi so občutljive
Zavorne cevi iz gume so v veliki meri zadostne za prva leta delovanja vozila. Vendar pa je vedno priporočljivo, da preverite zavorne cevi že pri prvi zamenjavi pnevmatik. Poškodovan del lahko vedno povzroči razpoke, kar takoj zmanjša stabilnost zavorne cevi. Gumijasta zavorna cev se lahko tudi raztrga na notranji, tekstilni membrani. To se hitro opazi z močno poslabšanim zaviranjem. Zavora običajno deluje samo na eni strani. Avtomobil nato zavira v smeri, v kateri je zavora še cela. Na zavorni cevi se nato tvori mehur, kjer lahko pride do poškodbe notranje membrane.
Če so gumijaste zavorne cevi postale krhe ali poškodovane, jih je potrebno takoj zamenjati. Menjava ni zahtevna, vendar zahteva nekaj strokovnega znanja.
Če že zamenjujete...
Nič ni narobe z zamenjavo izrabljene gumijaste cevi zavornih linij z novim. Vendar pa trgovci na drobno nudijo rešitev, ki ponuja veliko večjo zanesljivost: jeklene flex cevi. S temi visokokakovostnimi zavornimi cevmi je cev dodatno prekrita s tkanino iz žice iz nerjavečega jekla. Ne le, da optimalno drži notranjo plast gume skupaj, prav tako ščiti celotno cev pred zunanjimi poškodbami. Na splošno je namestitev jeklenih prepletenih cevi preprost, hiter in učinkovit način, da bi celoten avto varnejši - in še povečati vrednosti.
Ko je potrebno cev zamenjati
Če je potrebno zavorno cev zamenjati, je potrebno vsaj preveriti obstoječe zavorno olje. Če pred kratkim ni bilo zamenjano, je priporočljivo zamenjati tudi olje. Tester zavorne tekočine lahko pomaga pri nadzoru vsebnosti vode v zavorni tekočini. Po zamenjavi cevi je potrebno zavorni sistem v vsakem primeru ponovno odzračiti.
Izdelki z blagovno znamko
Zavorne cevi, bodisi iz čiste gume ali iz jeklenega flexa, so varnostni deli. Zato jih ni smiselno zamenjati s poceni izdelki. Nove gumijaste cevi z znamko so precej ugodni, tako da izbira izdelkov s sumljivim poreklom ni smiselna. Po drugi strani pa je nadgradnja na cevi iz jeklenega flexa prava naložba. Približno 20-40 evrov na cev boste morali plačati za te visokokakovostne dele. Toda ta trud bo več kot primerno nagrajeno z znatnim povečanjem varnosti.