Avtodeli Ogrevanje/hlajenje za vse znamke avtomobilov

Ogrevanje/hlajenje za vse modele avtomobilov
Ogrevanje/hlajenje - Kaj morate vedeti o mehanizmu, obrabi in popravilu
Motorji z notranjim zgorevanjem imajo relativno nizko učinkovitost. Pretvorijo le okoli 37-42 % energije, ki je posledica zgorevanja, v kinetično energijo. Žal se več kot polovica energije iz goriva pretvori v toploto. To tudi pomeni, da morate zgorevanje vedno obdržati pod nadzorom, tako da se motor ne pregreje. Da se proizvedena toplota ne bi v celoti izgubila, se uporablja za ogrevanje notranjosti. To zahteva zapleten sistem toplotnih prevodnikov, cevi in črpalk.
Hladilni krog
Hladilni krog v vodno hlajenem vozilu (razen pri ladjah) je zaprt sistem in je sestavljen iz petih različnih komponent. Je zelo občutljiv, zaznane poškodbe pa je potrebno takoj odpraviti. Poškodovan hladilni krog lahko povzroči velike poškodbe motorja.
Ekspanzijska posoda
Pri večini, vendar v zadnjem času ne pri vseh vozilih, se hladilna tekočina polni v ekspanzijski posodi. Ekspanzijska posoda vedno prikazuje stanje hladilne tekočine. Če ekspanzijske posode ni, se hladilno sredstvo polni neposredno v hladilnem sistemu hladilnika.
Poškodovane ekspanzijske posode lahko razpokajo. Stalno razpokane ekspanzijske posode lahko kažejo na večjo okvaro, ponavadi na poškodovano tesnilo glave valja.
Hladilnik z ventilatorjem in senzorjem
Hladilnik se uporablja za razpršitev čezmerne toplote, s pomočjo vetra. Sestavljen je iz pletenice, izdelane iz aluminijaste folije, ki lahko z zrakom teče skozi. Pletenica je prežeta s cevnim sistemom, izdelanim iz bakrenih cevi, skozi katere teče hladilno sredstvo. Za zanesljivo razpršitev toplote iz hladilnega kroga v položaju pripravljenosti in med zelo visokimi zunanjimi temperaturami, so proizvajalci na hladilnik namestili dodaten ventilator. Tega poganja elektromotor ali neposredno motor. Poškodovan hladilnik lahko prepoznate, če se soočate s stalnim pregrevanjem motorja. Če je hladilnik že tako močno razjeden, da začnejo hladilna rebra odpadati, ga je potrebno zamenjati. Enako velja za ventilator, če preneha delovati.
Cevni sistem v motorju
Sam motor ima sistem cevi, skozi katerega teče hladilno sredstvo. Motor ima razčlenitev hladilnega sistema v "majhen" in "velik" hladilni krogotok. "Majhen" hladilni krogotok se aktivira takoj po zagonu hladnega motorja in zadrži vodo v motorju. Segreje se tako hitro, kot je mogoče, in pripelje motor na želeno temperaturo. Motor potrebuje to segrevanje, da se zagotovi razširitev vseh komponent na želen način. To je, na primer, zelo pomembno za ventile, saj jih pravilno pozicionira in preprečuje njihovo prezgodnjo obrabo. Hladilni krog ureja termostat. Prav tako obstaja preprost ventil, ki se odpira nad določeno temperaturo hladilnega sredstva in aktivira glavni hladilni krog. Če motor ne postane dovolj topel, je ponavadi vzrok v termostatu. To poceni komponento je enostavno zamenjati.
Vodna črpalka
Vodno črpalko neposredno napaja motor. V mnogih motorjih služi tudi za pričvrstitev pogonske verige. Dostopno se nahaja na zunanji steni motorja in jo je potrebno redno menjati, praviloma istočasno s pogonskim jermenom. Okvare na vodni črpalki se manifestirajo prek puščanja in cviljenja.
Toplotni izmenjevalec s prezračevalnim sistemom in ventilatorjem
Toplotni izmenjevalnik je kot hladilnik motorja, ampak manjši. Je dejanska komponenta, ki je odgovorna za ogrevanje notranjosti. Nahaja se na pregradi in je skozi ventilacijski sistem povezana z notranjostjo avtomobila. Količino zraka, ki teče skozi toplotni izmenjevalnik, regulira ventilator, ki se krmili prek armaturne plošče. Na okvaro toplotnega izmenjevalnika lahko sumite, ko zagotovljeno ogrevanje ni več zadovoljivo. Drug zelo pomemben znak okvare toplotnega izmenjevalnika je močna tvorba rose na notranji strani vetrobranskega stekla. Ker je toplotni izmenjevalnik povezan s hladilnim sistemom motorja, je izguba vode zelo nevarna za motor. Sam toplotni izmenjevalnik je zelo poceni, pri vseh vozilih. Njegova zamenjava, po drugi strani, pa je zelo zapletena, ker je potrebno odstraniti celotno armaturno ploščo in, pri večini avtomobilov, tudi volan.
Poceni nadomestni deli, vrhunske kakovosti
Naša spletna trgovina vam ponuja vse rezervne dele, potrebne za popravilo ogrevalnega/hladilnega sistema in še veliko več. Bodite pozorni na posebne ponudbe in popuste!