Avtodeli Vzmetenje za vse znamke avtomobilov

Vzmetenje za vse modele avtomobilov
Vzmetenje - Kaj morate vedeti o mehanizmu, obrabi in popravilu
Vzmetenje avtomobila se uporablja za ohranjanje obvladljivosti avtomobila in udobja, na vsakem terenu ali želeni smeri. Vzmetenje nadzira gibanje koles navzgor in navzdol. Za to, avtomobil uporablja različne sisteme.
Različne vrste vzmetenja
Pri večini vozil je vzmetenje sestavljeno iz velike vijačne vzmeti in amortizerja. Amortizer je nameščen bodisi znotraj ali zunaj vijačne vzmeti. Zasnovana kot opornik, vzmet in amortizer tvorita posamezno, ločeno komponento, ki se lahko demontira v enem kosu. Praviloma je amortizer voden skozi vijačno vzmet. Opornik McPherson je prav tako izdelan iz enote amortizerja in vzmeti. Toda v tem sta opornik in amortizer razporejena drug poleg drugega. Tlak vzmeti deluje na ločeno ploščo, ki je trajno privarjena na opornik. Prema McPherson se običajno uporablja za zadnjo os in jo je še posebej enostavno vzdrževati ter zamenjati. Pogosto imajo amortizerji na sprednji osovini in amortizerji na zadnji osovini v vzmeti ločeno konstrukcijo. Občasno je, na primer, pri dostavnih vozilih mogoče na zadnjih osovinah vozil najti celo listne vzmeti. Te so sestavljene iz paketa tankih drsečih kovinskih plošč, nameščenih ena vrh druge. Amortizerji so napolnjeni bodisi s plinom, oljem ali kombinacijo obojega. V amortizerjih, napolnjenih s plinom, bat amortizerja stisne plin, ki ustvarja vse večji tlak in večjo upornost. Tako se prepreči penetracija kolesa do njegovih mehanskih omejitev. V oljnih amortizerjih je lahko olje potisnjeno skozi ozke kanale, pri čemer se ustvarja učinek dušenja.
Kot alternativo uporabi amortizerjev, uporabljajo visokozmogljiva vozila tudi hidropnevmatske sisteme. Ti so pritrjeni na vozilu. Zaradi mnogo večjega volumna stisnjenega zraka in olja, je učinek vzmeti na hidro-pnevmatski sistem vzmetenja bistveno večji kot pri uporabi amortizerjev.
Zaznava in odprava okvare
Poškodovano vzmetenje je opazno po močno poslabšanem vedenju pri vožnji. Pnevmatike cvilijo celo med normalno vožnjo, vozilo neprijetno niha, oprijem pa je bistveno zmanjšan. Tudi slabo centriranje lahko nakazuje na okvaro vzmetenja. Okvaro vzmetenja je mogoče preveriti z močnim potiskanjem vozila navzdol, ko je v mirovanju. Če vozilo 2-3 krat močno poskoči, je amortizer v okvari. Oljni amortizerji lahko proizvajajo tudi sumljiv, klokotajoč zvok. Amortizer v procesu nastajanja okvare je mogoče opaziti s pozornim pregledom med mirovanjem vozila. Če olje pušča, so v okvari tesnila. Amortizerjev ni mogoče popraviti, ampak samo zamenjati. Vzmeti vozila so običajno zelo vzdržljive. Vendar pa je potrebno pri menjavi amortizerjev vzmeti vsaj preveriti. Če se odkrije močna rja ali razpoke, jih je prav tako treba zamenjati. Zlomljena vzmet med vožnjo ima v večini primerov katastrofalen učinek.
Za zamenjavo amortizerja je potrebno posebno orodje, imenovano kompresor vzmeti. To orodje je na voljo že zelo poceni in zagotavlja zanesljivo popravilo vzmetenja. Improviziranim poskusom z uporabo zategovalnih trakov ali drugih neprimernih orodij, se je treba izogibati. Nenadna sprostitev vzmeti ustvarja zelo veliko tveganje za nastanek poškodb.
Opornike vzmetenja je potrebno vedno zamenjati po oseh, še bolje pa kar na celotnem vozilu. Oporne vzmeti in amortizerje lahko zelo poceni kupite na Avtodelionline. Naša spletna trgovina ima vedno tudi zelo zanimive posebne ponudbe.
Najboljša kakovost za popravilo in tuning
Vse komponente vzmetenja v spletnem katalogu so avtorizirane in podvržene najstrožjim zahtevam glede kakovosti. Vzmetenje je odobreno za tuning, kar vam omogoča, da vašemu vozilu zagotovite bolj športen slog vožnje. Vzmetenje iz naše spletne trgovine je poceni in kakovosten nadomestni del, ki bo v skladu s cestnimi avtorizacijami za starejše avtomobile in bo zagotovil vizualno in tehnično nadgradnjo. Zaradi tega je Avtodelionline.si eden izmed najbolj priljubljenih trgovcem za amaterje, profesionalne delavnice, strokovnjake za tuning in za dirkalno industrijo.