0

0.00

#

Oglene scetke, alternator za vaše vozilo

Izberite svoje vozilo

Oglene scetke, alternator najboljša možna kakovost vsakega posameznega izdelka

Oglene scetke, alternator od izbranih in vodilnih proizvajalcev

  • BOSCH Oglene scetke, alternator
  • VALEO Oglene scetke, alternator
  • JP GROUP Oglene scetke, alternator
  • MAGNETI MARELLI Oglene scetke, alternator
  • ERA Oglene scetke, alternator
  • LAUBER Oglene scetke, alternator
  • DT Oglene scetke, alternator
  • AS-PL Oglene scetke, alternator

Pokvarjen Oglene scetke, alternator? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo

Majhen namen – velik učinek

Opozorilno lučko za polnjenje na armaturni plošči je enostavno spregledati. To ne ogroža avtomobila in njegove varnosti. Kljub temu je treba omenjeno okvaro odpraviti v najkrajšem možnem času, ker se lahko v nasprotnem primeru avtomobil prej ali slej popolnoma ustavi. Aktivna kontrolna lučka, šibkejši žaromet ali zatemnjena osvetlitev armaturne plošče, ne pomeni nujno, da je generator v celoti okvarjen. V večini primerov gre le za manjšo okvaro, ki jo je mogoče popraviti brez težav in za nekaj evrov.

Pot svetlobnega toka

Napajanje za luči prihaja iz akumulatorja, ki ga napaja generator. Generator je sestavljen iz dveh bakrenih tuljav: valjaste tuljave, tako imenovanega "statorja", obdanega z nekaj milimetrov oddaljeno drugo tuljavo iz lakirane bakrene žice: tako imenovanim "rotorjem". Vsaka tuljava obdaja železno jedro.
Ko je avtomobil napolnjen, sta tuljavi elektrificirani, kar ustvarja močno magnetno polje v njunem jedru. Rotor se vrti s pogonskim jermenom (klinastim jermenom, ploščatim jermenom, zobatim jermenom). To ustvarja potrebno električno moč. Na tej stopnji se mora prenesti iz generatorja v avtomobilsko napeljavo. Vmesnik med rotorjem in žičnim snopom so karbonske ščetke.

Karbonske ščetke generatorja – neizogibni obrabni deli

Karbonske ščetke so zatiči, izdelani iz stisnjenega grafita. Vgrajeni so v vodilni tulec in držijo kompresijsko vzmet znotraj tulca. Nameščeni so na tak način, da drgnejo ob dva bakrena obroča znotraj generatorja. S tem karbonske ščetke prevzamejo električno energijo z rotorja generatorja. Neizogibno se karbonske ščetke sčasoma obrabijo.
Po nekaj deset tisoč kilometrih se grafitni zatiči obrabijo do te mere, da kompresijska vzmet ne more več vzpostaviti stika z bakrenima obročema. To povzroči okvaro generatorja. Rezervni del stane med 10 in 30 evrov, odvisno od modela avtomobila, in ga je mogoče enostavno zamenjati.

Zamenjava karbonskih ščetk generatorja – idealna za lastnoročno izvedbo

Zamenjava karbonskih ščetk v generatorju je eno od najlažjih popravil pri avtomobilu. Karbonske ščetke se nahajajo v plastičnem ohišju, ki prenaša povezovalno žico z žičnega snopa. To ohišje je nameščeno z enim ali dvema majhnima vijakoma. Stari del se enostavno zamenja z novo enoto in generator je popravljen.
Pred namestitvijo novega dela, se generator lahko spere s čistilom za zavore, s čimer se odstranijo odrgnine starih karbonskih ščetk. Pred namestitvijo novega dela je priporočljivo počakati nekaj minut, dokler se sredstvo za čiščenje zavor popolnoma ne posuši. Možna je zamenjava karbonskih ščetk, ločeno od ohišja. To je zapleteno delo in zato se ekonomsko ne izplača.

Pregled prihrani dodatne stroške

Po odstranitvi karbonskih ščetk je koristno odprtino ohišja osvetliti s svetilko, da preverite bakrena obroča. Možno je, da se niso obrabili le grafitni zatiči, temveč tudi bakrena obroča. To je mogoče opaziti po globokem robu, ki ga pusti trajni kontakt ogljikovih ščetk. Če je temu tako, se bodo nove karbonske ščetke zelo hitro obrabile.
Če sledi dolgotrajnejša uporaba avtomobila, je priporočljiva tudi zamenjava bakrenih obročev. Generator lahko enostavno razstavite. Z malo denarja lahko sami popolnoma preverite in popravite generator. To ponavadi vključuje zamenjavo ležaja gredi rotorja.

Raje porabite evro več

Skupaj z zamenjavo karbonskih ščetk priporočamo zamenjavo regulatorja generatorja. Ta naprava pretvarja izmenični tok generatorja v enosmerni tok in ima več drugih nalog. Pri številnih modelih so karbonske ščetke in regulatorji že nameščeni kot enota. Če to ne drži, so dodatni stroški dovolj majhni, da lahko z malo truda dosežete visoko stopnjo varnosti.

Naši predlogi o izdelku:

  • Prosti tek alternatorja
    INA Prosti tek alternatorja 535 0202 10 poceni
    INA | 535 0202 10
    29,12 € -26% PPCP: 39,00 € Prihranite: 26%
  • Prosti tek alternatorja
    INA Prosti tek alternatorja 535 0063 10 poceni
    INA | 535 0063 10
    24,29 € -27% PPCP: 33,00 € Prihranite: 27%
  • Prosti tek alternatorja
    INA Prosti tek alternatorja 535 0050 10 poceni
    INA | 535 0050 10
    26,02 € -26% PPCP: 35,00 € Prihranite: 26%
  • Prosti tek alternatorja
    FEBI BILSTEIN Prosti tek alternatorja 15262 poceni
    FEBI BILSTEIN | 15262
    22,96 € -26% PPCP: 31,00 € Prihranite: 26%
  • Vlezajenje, alternator
    FEBI BILSTEIN Vlezajenje, alternator 01612 poceni
    FEBI BILSTEIN | 01612
    2,08 € -31% PPCP: 3,00 € Prihranite: 31%
  • Oglene scetke, alternator
    ERA Oglene scetke, alternator 231075 poceni
    ERA | 231075
    0,65 € -35% PPCP: 1,00 € Prihranite: 35%
  • Prosti tek alternatorja
    VALEO Prosti tek alternatorja 588008 poceni
    VALEO | 588008
    24,01 € -25% PPCP: 32,00 € Prihranite: 25%
  • Prosti tek alternatorja
    VALEO Prosti tek alternatorja 588016 poceni
    VALEO | 588016
    26,68 € -26% PPCP: 36,00 € Prihranite: 26%
  • Natezni vijak, drzalo ...
    JP GROUP Natezni vijak, drzalo alternatorja 1191000200 poceni
    JP GROUP | 1191000200
    2,96 € -26% PPCP: 4,00 € Prihranite: 26%
  • Oglene scetke, alternator
    AS-PL Oglene scetke, alternator BX213 poceni
    AS-PL | BX213
    0,84 € -59% PPCP: 2,00 € Prihranite: 59%
  • Oglene scetke, alternator
    BOSCH Oglene scetke, alternator 1 127 014 022 poceni
    BOSCH | 1 127 014 022
    3,55 € -30% PPCP: 5,00 € Prihranite: 30%
  • Vlezajenje, alternator
    SWAG Vlezajenje, alternator 99 90 1612 poceni
    SWAG | 99 90 1612
    2,18 € -28% PPCP: 3,00 € Prihranite: 28%