Oglene scetke, alternator za vaše vozilo

Oglene scetke, alternator za Top izdelavo avtomobila
- Oglene scetke, alternator VW GOLF
- BMW Serija 3
- VW PASSAT
- AUDI A4
- Oglene scetke, alternator BMW Serija 5
- RENAULT MEGANE
- RENAULT CLIO
- AUDI A6
- Oglene scetke, alternator SKODA OCTAVIA
- OPEL ASTRA
- CITROЁN C4
- AUDI A3
- Oglene scetke, alternator MERCEDES-BENZ Razred C
- FORD FOCUS
- VW POLO
- VW TOURAN
- Oglene scetke, alternator MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
- HONDA CIVIC
- RENAULT SCÉNIC
Pokvarjen Oglene scetke, alternator? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Majhen namen – velik učinek
Opozorilno lučko za polnjenje na armaturni plošči je enostavno spregledati. To ne ogroža avtomobila in njegove varnosti. Kljub temu je treba omenjeno okvaro odpraviti v najkrajšem možnem času, ker se lahko v nasprotnem primeru avtomobil prej ali slej popolnoma ustavi. Aktivna kontrolna lučka, šibkejši žaromet ali zatemnjena osvetlitev armaturne plošče, ne pomeni nujno, da je generator v celoti okvarjen. V večini primerov gre le za manjšo okvaro, ki jo je mogoče popraviti brez težav in za nekaj evrov.
Pot svetlobnega toka
Napajanje za luči prihaja iz akumulatorja, ki ga napaja generator. Generator je sestavljen iz dveh bakrenih tuljav: valjaste tuljave, tako imenovanega "statorja", obdanega z nekaj milimetrov oddaljeno drugo tuljavo iz lakirane bakrene žice: tako imenovanim "rotorjem". Vsaka tuljava obdaja železno jedro.
Ko je avtomobil napolnjen, sta tuljavi elektrificirani, kar ustvarja močno magnetno polje v njunem jedru. Rotor se vrti s pogonskim jermenom (klinastim jermenom, ploščatim jermenom, zobatim jermenom). To ustvarja potrebno električno moč. Na tej stopnji se mora prenesti iz generatorja v avtomobilsko napeljavo. Vmesnik med rotorjem in žičnim snopom so karbonske ščetke.
Karbonske ščetke generatorja – neizogibni obrabni deli
Karbonske ščetke so zatiči, izdelani iz stisnjenega grafita. Vgrajeni so v vodilni tulec in držijo kompresijsko vzmet znotraj tulca. Nameščeni so na tak način, da drgnejo ob dva bakrena obroča znotraj generatorja. S tem karbonske ščetke prevzamejo električno energijo z rotorja generatorja. Neizogibno se karbonske ščetke sčasoma obrabijo.
Po nekaj deset tisoč kilometrih se grafitni zatiči obrabijo do te mere, da kompresijska vzmet ne more več vzpostaviti stika z bakrenima obročema. To povzroči okvaro generatorja. Rezervni del stane med 10 in 30 evrov, odvisno od modela avtomobila, in ga je mogoče enostavno zamenjati.
Zamenjava karbonskih ščetk generatorja – idealna za lastnoročno izvedbo
Zamenjava karbonskih ščetk v generatorju je eno od najlažjih popravil pri avtomobilu. Karbonske ščetke se nahajajo v plastičnem ohišju, ki prenaša povezovalno žico z žičnega snopa. To ohišje je nameščeno z enim ali dvema majhnima vijakoma. Stari del se enostavno zamenja z novo enoto in generator je popravljen.
Pred namestitvijo novega dela, se generator lahko spere s čistilom za zavore, s čimer se odstranijo odrgnine starih karbonskih ščetk. Pred namestitvijo novega dela je priporočljivo počakati nekaj minut, dokler se sredstvo za čiščenje zavor popolnoma ne posuši. Možna je zamenjava karbonskih ščetk, ločeno od ohišja. To je zapleteno delo in zato se ekonomsko ne izplača.
Pregled prihrani dodatne stroške
Po odstranitvi karbonskih ščetk je koristno odprtino ohišja osvetliti s svetilko, da preverite bakrena obroča. Možno je, da se niso obrabili le grafitni zatiči, temveč tudi bakrena obroča. To je mogoče opaziti po globokem robu, ki ga pusti trajni kontakt ogljikovih ščetk. Če je temu tako, se bodo nove karbonske ščetke zelo hitro obrabile.
Če sledi dolgotrajnejša uporaba avtomobila, je priporočljiva tudi zamenjava bakrenih obročev. Generator lahko enostavno razstavite. Z malo denarja lahko sami popolnoma preverite in popravite generator. To ponavadi vključuje zamenjavo ležaja gredi rotorja.
Raje porabite evro več
Skupaj z zamenjavo karbonskih ščetk priporočamo zamenjavo regulatorja generatorja. Ta naprava pretvarja izmenični tok generatorja v enosmerni tok in ima več drugih nalog. Pri številnih modelih so karbonske ščetke in regulatorji že nameščeni kot enota. Če to ne drži, so dodatni stroški dovolj majhni, da lahko z malo truda dosežete visoko stopnjo varnosti.