Senzor, tlak polnitve za tvoj avto

Senzor, tlak polnitve za Top izdelavo avtomobila
- Senzor, tlak polnitve VW GOLF
- Senzor, tlak polnitve BMW Serija 3
- Senzor, tlak polnitve VW PASSAT
- AUDI A4
- Senzor, tlak polnitve BMW Serija 5
- Senzor, tlak polnitve RENAULT CLIO
- Senzor, tlak polnitve RENAULT MEGANE
- SKODA OCTAVIA
- Senzor, tlak polnitve AUDI A6
- Senzor, tlak polnitve OPEL ASTRA
- Senzor, tlak polnitve CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Senzor, tlak polnitve AUDI A3
- Senzor, tlak polnitve FORD FOCUS
- Senzor, tlak polnitve VW TRANSPORTER
- VW POLO
- Senzor, tlak polnitve VW TOURAN
- Senzor, tlak polnitve RENAULT SCÉNIC
- Senzor, tlak polnitve MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
Pokvarjen Senzor, tlak polnitve? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Popolna regulacija motorja s senzorjem tlaka v kolektorju
Senzor tlaka v kolektorju ali merilnik tlaka je pomembna komponenta, ki uravnava količino goriva, ki se vbrizga v izgorevalne komore. Meri tlak v kolektorju in podatke posreduje krmilni enoti. Te podatke o tlaku uporablja krmilna enota, za izračun količine dovodnega zraka in potrebne količine goriva. To vodi do manjše porabe goriva in čistejšega izpuha. Senzor tlaka v kolektorju je alternativa senzorju zračnega pretoka.
Naloga senzorja tlaka v kolektorju
Senzor tlaka v kolektorju določa dovod zraka v območje izgorevanja avtomobila. Dovod zraka lahko aktivno regulira le dušilni ventil. Za sodobne avtomobile to ni dovolj natančno, zlasti na račun čiščenja izpušnih plinov. Količina zraka in goriva morata vedno biti v določeni medsebojni zvezi. Preveč vbrizganega goriva povzroči, da je izgorevanje preveč "bogato". Rezultat je presežek saj, ki lahko zamašijo katalizator.
Poleg tega lahko v katalizatorju ostane nezgorelo gorivo in v primeru vžiga lahko poškoduje platinasto plast. Če se vbrizga premalo goriva, je izgorevanje preveč "varčno", kar povzroča nižjo učinkovitost motorja, hkrati pa se motor močno segreva. Za oskrbo motorja z idealno mešanico zraka in goriva je senzor tlaka v kolektorju bistvenega pomena.
Razlika me senzorjem zračnega pretoka in senzorjem tlaka
Oba senzorja imata podobno nalogo: merjenje dovodnega zraka in trajni prenos rezultatov do krmilne enote. V senzorju pretoka zraka teče zračni tok skozi segreto platinasto žico. Senzor meri obseg, v katerem se ta žica ohladi z zračno maso. S primerjanjem ciljne in dejanske vrednosti krmilna enota izračuna količino dovodnega zraka. V tlačnem senzorju se notranji tlak v sesalnem kolektorju meri z membranami.
Položaj senzorja tlaka
Tlačni senzor je prirobljen na strani sesalnega kolektorja. V majhnih luknjah, kot je sesalni kolektor, se lahko varno domneva, da je pnevmatski tlak enakomerno porazdeljen. Senzor je s sesalnim kolektorjem povezan samo z vtičnim kontaktom ali vijakom. Žično povezavo s krmilno enoto se vzpostavi s preprostim večtočkovnim vtičem. Njegova zamenjava je torej preprosta.
Okvare senzorja tlaka v sesalnem kolektorju
Bolj strogi predpisi o izpušnih plinih so povzročili veliko vlaganje v izpušno tehnologijo. Proizvajalci trajno iščejo možnosti za zmanjšanje emisij onesnaževalcev in izpolnjevanje strogih specifikacij. Eden od ukrepov za čiščenje emisij je bil uvedba EGR ventila. Ta ventil za recirkulacijo izpušnih plinov odvaja del emisij nazaj v izgorevalno komoro, preko sesalnega kolektorja. Delci saj, ki se pojavijo, ponovno zgorijo in postanejo neškodljivi za okolje. V praksi to ustrezno deluje, vendar ima neugoden stranski učinek: recirkulacija povzroči odlaganje saj v sesalnem kolektorju.
To vpliva na večino sosednjih komponent: sesalni kolektor, sesalno cev, dušilni ventil in neizogibno tudi na senzor tlaka v sesalnem kolektorju. V sodobnih avtomobilih, zlasti z dizelskim pogonom, je potrebno redno čiščenje sesalnega sistema. Tehnično enostavne dele, kot je sesalni kolektor ali ventil za plin, je mogoče kadarkoli brez težav očistiti. Občutljiv del, kot je senzor tlaka v kolektorju z membranami, je težje očistiti, zato je industrija zagotovila poceni rezervne dele.
Snemanje EGR ventila?
Nekateri vozniki snamejo EGR ventil, da se izognejo ponovnemu onesnaženju sesalnega trakta. To predstavlja motnje v regulaciji motorja in izpušnem sistemu avtomobila. Dejanje lahko povzroči poškodbe katalizatorja, njegova zamenjava pa lahko postane bistveno dražja od čiščenja ali zamenjave komponent sesalnega kolektorja. Poleg tega ima lahko posledice v zvezi z dovoljenjem za uporabo avtomobila. Policija, ki najde snet EGR ventil, lahko naloži kazen.
Nakup novega senzorja tlaka v sesalnem kolektorju
Čiščenje sesalnega sistema je nepraktično in umazano, a razmeroma preprosto. Zamenjava senzorja tlaka v kolektorju je prav tako zelo preprosta. Če ga ni mogoče očistiti, ga lahko kupite za ca. 20 evrov. Za takšno ceno resnično ni vredno izvajati tveganih ukrepov, kot je snemanje EGR ventila.