Senzor, pomoc pri parkiranju za tvoj avto
Senzor, pomoc pri parkiranju za Top izdelavo avtomobila
- Senzor, pomoc pri parkiranju VW GOLF
- Senzor, pomoc pri parkiranju BMW Serija 3
- Senzor, pomoc pri parkiranju VW PASSAT
- AUDI A4
- Senzor, pomoc pri parkiranju BMW Serija 5
- Senzor, pomoc pri parkiranju RENAULT MEGANE
- Senzor, pomoc pri parkiranju RENAULT CLIO
- OPEL ASTRA
- Senzor, pomoc pri parkiranju AUDI A6
- Senzor, pomoc pri parkiranju SKODA OCTAVIA
- Senzor, pomoc pri parkiranju CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Senzor, pomoc pri parkiranju AUDI A3
- Senzor, pomoc pri parkiranju FORD FOCUS
- Senzor, pomoc pri parkiranju VW POLO
- RENAULT SCÉNIC
- Senzor, pomoc pri parkiranju VW TOURAN
- Senzor, pomoc pri parkiranju VW TRANSPORTER
- Senzor, pomoc pri parkiranju HONDA CIVIC
- MERCEDES-BENZ Razred E
Pokvarjen Senzor, pomoc pri parkiranju? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Aktivni elektronski parkirni senzorji so zdaj na voljo za vsako vozilo, če niso že nameščeni kot standardna oprema. Kupci senzorjev niso samo starejši ljudje. V teku razvoja so nastali trije bistveni tipe ali različice. Nekateri akustično in z barvnimi signali obveščajo voznika. Vendar pa postajata uporaba kamer sistem samonadzora vedno bolj priljubljena. Kombinacije se uporabljajo skoraj vedno.
Parkirni senzor z ultrazvočnim sistemom je bil eden prvih, ki je bil prilagojen za avtomobile. Senzorji so nameščeni v odbijačih, ki zaznavajo ovire z ultrazvokom. Ker senzor meritve ni zelo širok, je treba vstaviti do šest senzorjev. Med parkiranem je možno, da zelo tanka pregrada ne bo vidna. Prav tako je največja hitrost 20 km / h. V notranjosti je voznik obveščen z zvočnih signalov z barvno lestvico glede na oddaljenost ovire. Podobna tehnika deluje v radarjih. V avtu so potrebne manjše komponente, torej je to tudi precej cenejša alternativa. Radar je seveda zanesljiv zanesljiv pri hitrejši hitrosti. A vendar radar radar zazna debele kaplje in snežinke kot ovire, tako da se ta metoda lahko uporablja samo neodvisno od vremena. Oba sistema se lahko kkombinirata s kamero, ali pa sta uporabljena ločeno. Zadnja površina bo vidna s širokokotnim ogledalom, tako da je lahko avtomobil popolno parkiran. Majhna kamera, ki je nameščena pa zasede malo prostora.
Končno se lahko avto parkira z avtomatskim sistemom samokrmiljenja. Takoj, ko je vozilo poleg ali pred parkirnim prostorom se ustavi, in parkirni sistem prevzame krmiljenje z elektromotorjem. Pedal za plin in zavoro mora še vedno uporabljati voznik. Dele za sistem in druge dele si lahko ogledate na naši spletni trgovini.