Zadnja luc za tvoj avto
Zadnja luc za Top izdelavo avtomobila
- Zadnja luc VW GOLF
- Zadnja luc BMW Serija 3
- Zadnja luc VW PASSAT
- AUDI A4
- Zadnja luc BMW Serija 5
- Zadnja luc RENAULT MEGANE
- Zadnja luc RENAULT CLIO
- OPEL ASTRA
- Zadnja luc AUDI A6
- Zadnja luc SKODA OCTAVIA
- Zadnja luc CITROЁN C4
- MERCEDES-BENZ Razred C
- Zadnja luc AUDI A3
- Zadnja luc FORD FOCUS
- Zadnja luc VW POLO
- RENAULT SCÉNIC
- Zadnja luc VW TOURAN
- Zadnja luc VW TRANSPORTER
- Zadnja luc HONDA CIVIC
- MERCEDES-BENZ Razred E
Pokvarjen Zadnja luc? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Posebne signalne naprave vozil - zadnje luči
Zadnja luči so sestavljeni iz svetlobne kombinacije na zadnji strani vozila in so vedno v parih. Danes so predpisane trojne zavorne luči. Čeprav so zadnje luči posebej zasnovane za vsako vozilo, je njihova cena ponavadi precej nizka. Poleg tega so zadnje luči tudi priljubljena sredstva za prilagajanje. Trgovina z dodatki ponuja številnim vozilom posebne zadnje luči, ki lahko dajo avtomobilom bolj športen in bolj individualen videz.
Konstrukcija zadnjih luči
Zadnje luči so sestavljene iz ohišja in nosilca elektronike. Za večino proizvajalcev je lahko nosilec elektronike popolnoma ločen od ohišja. To naredi pregled in zamenjavo žarnic precej lažje. Ohišje je sestavljeno iz notranjega dela in zunanjega prozornega dela. Plastični pokrov je izdelana iz prozorne in obarvane plastike. S stožčasto strukturo se doseže še posebej dobro razprševanje signalne svetlobe.
Zadnje luči običajno vključujejo naslednje signalne luči:
- Vzvratni žarometi (bela, enojna ali dvostranska)
- Zavorna lučka (rdeča, obe strani in ločena luč na sredini zadaj)
- Utripalke (rumena ali bela, če je bela, potem je potrebna rumena žarnica)
- Zadnje pozicijske luči (rdeča, obe strani)
- Zadnja meglenka (ponavadi enostranska)
Zadnje luči so samo za signalizacijo in za razliko od žarometov niso namenjene obračanju.
Obraba zadnjih luči
Žarnice so najbolj pomemben obrabni del zadnjih luči. Žarnice z žarilno nitko, ki se še danes pogosto uporabljajo, izgorejo po določenem času. Zato se priporoča, da klasične žarnice zamenjate z veliko bolj vzdržljivimi LED žarnicami. Prav tako imajo boljši odziv in porabijo manj energije.
Zadnje luči se pogosto zlomijo pri trčenju. Dovolj je že majhen pritisk na napačni točki in je že vsa luč potrebna za zamenjavo.
Poleg tega se lahko zadnje luči tudi starajo. Plastični pokrov zbledi in postane krhka. Če se zlomi, lahko voda prodre vanjo. Potem ne samo, da se lahko žarnice neprestano kvarijo, tudi nosilec elektronike začne rjaveti. To se kaže v pogostih okvarah v avtomobilu, ki jih je mogoče izraziti na različne načine. Na koncu je zbledela in razpokana zadnja luči tudi varnostno tveganje, saj nima več polne signalne moči.
Zamenjava zadnjih luči
Na srečo je zamenjava zadnje luči v večini primerov zelo enostavna. Na telo so pritrjeni z nekaj vijaki. Za njihovo širitev potrebujete samo izvijač Phillips. Po odvijanju 3-5 vijakov lahko odstranite zadnjo luč. Zadnje luči so vedno dostavljeni v kompletu z nosilcem elektronike. Zato jih je treba vedno zamenjati.
Pri zamenjavi zadnje luči je potrebno priključek na elektroniko vozila izvleči. Priporočamo, da ta spojnik pregledate zaradi poškodb zaradi korozije. Rja je vidna v vtikaču običajno z zelenkastim ali belkastim premazom, odvisno od materiala, iz katerega so kontakti izdelani iz čepa. Lahko se spraskajo z izvijačem, s čimer se sistem osvetlitve znova obnovi.
Zadnje luči kot dodatna oprema za individualni izgled
Pri nameščanju neoriginalnih zadnje luči je potrebno zagotoviti, da so nadomestne zadnje luči skladne z EU standardi. Brezplačna spletna trgovine pogosto ponujajo nadomestne luči, ki nimajo teh standardov. Voznik vozila, ki vozi z nedovoljenimi vzvratnimi luči, lahko tvega izgubo dovoljenja za vožnjo avta. V primeru nesreče bo udeležencu dodeljena vsaj delna odgovornost.
Kakovost in cena zadnjih luči
Cena nadomestne zadnje luči se močno razlikuje od tipa vozila. Kljub temu je potrebno uporabiti le originalne nadomestne dele. Zagotavljajo zahtevano natančnost prileganja in kakovosti za dolgo življenjsko dobo. Če nobena nesreča prezgodaj ne uniči zadnje luči, običajno zdržijo več let.