Senzor, stevilo obratov kolesa za vaše vozilo

Senzor, stevilo obratov kolesa za Top izdelavo avtomobila
- Senzor, stevilo obratov kolesa VW GOLF
- BMW Serija 3
- VW PASSAT
- AUDI A4
- Senzor, stevilo obratov kolesa BMW Serija 5
- RENAULT MEGANE
- RENAULT CLIO
- AUDI A6
- Senzor, stevilo obratov kolesa SKODA OCTAVIA
- OPEL ASTRA
- CITROЁN C4
- AUDI A3
- Senzor, stevilo obratov kolesa MERCEDES-BENZ Razred C
- FORD FOCUS
- VW POLO
- VW TOURAN
- Senzor, stevilo obratov kolesa MERCEDES-BENZ Razred E
- OPEL INSIGNIA
- HONDA CIVIC
- RENAULT SCÉNIC
Pokvarjen Senzor, stevilo obratov kolesa? » Odkrij okvaro • Popravilo • Priročnik za menjavo
Krmiljenje v vseh situacijah z ABS senzorjem
ABS senzor je majhen, vendar pomemben del zavornega sistema skoraj vsakega modernega avta. Je del ABS sistema, ki zagotavlja nadzor avta v primeru ustavljanja v sili.
Zgodovina ABS
Čeprav ABS sistem velja za relativno novost v avtomobilski industriji, njegova zgodovina sega v leto 1902, ko so se prvi poskusi s tem sistemom izvajali na parnih lokomotivah. Ta sistem je bil pomemben, ko so letala morala biti sposobna ustaviti z veliko hitrostjo. Pri zaviranju na stezi so bila letala pogosto nestabilna in jih je vleklo na eno stran. Problem blokiranja koles je povezan z dejstvom, da vozila ni več mogoče nadzorovati.
ABS sistem ali protiblokirni zavorni sistem je bil odlična rešitev na tem področju. Prva namestitev sistema ABS je bila na britanskem športnem avtomobilu Jensen FF. Nemška avtomobilska industrija je leta 1978 namestila prvi ABS sistem na Mercedes S-Class in nato na BMW 7 Series. Od takrat se je ABS razširil na osnovno opremo skoraj vseh manjših vozil.
Zasnova ABS in lokacija ABS senzorja
ABS sestoji iz senzorja števila vrtljajev kolesa, ABS obroča in krmilne enote. Tehnično je ABS senzor zelo preprosta naprava: gre samo za magnetni senzor, ki oddaja signal, ko pride blizu magnetnega polja. ABS obroč, zobat (ali perforiran) železni obroč, neprestano nadzira magnetno polje, ki se prikaže in izgine iz zoba do zoba ali perforacije do perforacije med normalno vožnjo.
Ta frekvenca se prenaša na krmilno enoto. Ko obroč sprejme trajno premikanje kolesa, ABS dopušča, da zavore delujejo. Ko je kolo med zaviranjem blokirano, krmilna enota odklene zavoro s pomočjo impulza, kar povzroči prekinjeno zaviranje. Vozniku omogoča, da ima vozilo pod nadzorom in se izogne oviram pri nenadnem zaviranju.
Poškodbe in popravilo ABS senzorja
Če je ABS senzor pokvarjen, boste to takoj videli. Krmilna enota ne bo več sprejemala potrebnih signalov in ocenila, da je kolo blokirano. Pri vsakem zaviranju bo krmilna enota sproži omenjeno prekinjeno zaviranje, zato je vožnja s poškodovanim ABS zelo neprijetna in nevarna.
ABS senzor se lahko poškoduje tudi od znotraj, ko so kabli izklopljeni ali so kontaktni deli pokvarjeni. Senzor se nahaja v bližini ceste in je zato izpostavljen vremenskim vplivom in brizgajoči vodi. Okvara senzorja se bo pojavila tudi na armaturni plošči v obliki ustreznega kazalnika. Ta funkcija je dovolj očitna, da opozori voznika na okvaro pred popolno odpovedjo te naprave.
Zamenjava senzorja je zelo preprosta. Odstranite kolo, odvijte stari senzor in ga zamenjajte z novim. Razdaljo med senzorjem in obročem ABS je potrebno nastaviti s posebnim merilom. Ko je krmilna enota priključena, mora sistem ponovno delovati. Včasih je potrebno napravo programirati za nov senzor. V tem primeru obiščite servis. Nadomestni ABS senzor zahteva nadzor nad vsemi deli zavornega sistema in je dobra priložnost za vizualni pregled zavornih ploščic in obrabe senzorje, zavornih diskov, zavornih cevi ali vodov.
Stroški ABS senzorja
Čas, ko so elektronski deli stali celo premoženje, so že zdavnaj mimo. Cena za visokokakovostni senzor ABS se danes začne pri 7 EUR na kos. Pri tej ceni se priporoča kot preventivna rešitev zamenjavo tega dela pred koncem njene življenjske dobe.
ABS senzorji niso izdelani kot tipični obrabni deli. V idealnih pogojih naj bi trajali približno 15 let ali 250.000 km. Vendar njihov ranljiv položaj ni namenjen tako dolgotrajni uporabi. Zato priporočamo, da za vsak slučaj zamenjate ABS senzor vsakih 100.000 km. Avto bo trajno varen, pripravljen na zaviranje, krmiljene pa bo delovalo, kot mora.